راوی دفاع مقدس:

مبانی انقلاب اسلامی چیزی جز یکتاپرستی نیست

شیروان (پانا) - راوی دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب کرد تا مبانی انقلاب را بین مردم اشاعه کند، تصریح کرد: مبانی انقلاب، چیزی جز یکتاپرستی و همان «لا اله الا الله» نیست.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مبانی انقلاب اسلامی چیزی جز یکتاپرستی نیست

محسن رهی از راویان دفاع مقدس در جمع دانش‌آموزان مدرسه مبارکه شهر زیارت گفت: امام خمینی(ره) انقلاب کرد تا مبانی انقلاب را بین مردم اشاعه کند و مبانی انقلاب، چیزی جز یکتاپرستی خدا و همان «لا اله الا الله» نیست.

رهی افزود: او آمد تا استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در کشور ایران گسترش دهد و عدالت را برای همه برقرار کند.

وی اظهار کرد: در زمان پیش و پس از انقلاب، موانع زیادی داشتیم که این موانع همچون جنگ با عراق، دشمنی شوروی و آمریکا، ترور شخصیت‌های مهم مثل رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر و فرار رئیس‌جمهوری (بنی‌صدر) و کمبودها بود اما با دست خالی و نیروهای کم و ایمان به خدا توانستیم در جنگ نابرابر پیروز شویم.

رهی خاطرنشان کرد: در این صورت بود که رهبر ما امام خمینی(ره) بیان کرد خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبرمان کار را برای رضای خدا انجام داد و یک بار هم از انقلاب پشیمان نشد و با وجود مشکلات و تحریم‌ها چنین بیان داشت که آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

راوی دفاع مقدس گفت: ثمره این انقلاب، دستاوردهایی است که با این همه مشکلات کسب کردیم مثل افزایش پزشک و فرستادن پزشک به خارج از کشور و افزایش رفاهیات و افزایش خدمات برق و اب و گاز حتی به روستای دوردست و افزایش تجهیزات دفاعی همچون موشک است.

رهی خاطرنشان کرد: در بحبوحه جنگ حتی کشورهای خارجی به ما فشنگ هم نمی‌دادند اما هم‌اکنون با رشد علمی و دفاعی ما هم‌اکنون توانایی ساخت موشک‌های دفاعی را داریم که دیگران به سمت خرید این موشک‌ها از ما تمایل دارند.

خبرنگار نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار