دورهمی میدان ۱۴صفر۲ در نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - دورهمی قرارگاه ۱۴صفر۲ نیشابور ویژه دانش آموزان پسر با محوریت انتخابات در محل سالن تربیت کانون مهر تابان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دورهمی میدان ۱۴صفر۲ در نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت عید بزرگ مبعث، به موضوعات مهم انتخابات، راهپیمایی ۲۲ بهمن و رویدادهای پیش رو پرداخت و گفت: ما با اتحاد و همدلی در مقابل هجمه های مختلف دشمن نه تنها پیروز و سربلند بودیم بلکه اسباب رشد جامعه نیز فراهم شد.
سید مهدی قاضی افزود: تلاش همواره منتج به نتیجه می شود، ملت ایران آگاه است و همواره ثابت کرده است پیروزی نظام با اتحاد شکل گرفته است.
وی ادامه داد: تشکل های دانش آموزی همواره در صحنه بوده اند و در هر مراسمی که از پتانسل تشکل ها و توانمندی اولیاء استفاده شده است، نتایج مطلوبی را شاهد بوده ایم.
شما میدان داران میدان ۱۴صفر۲ هستید و باید بااستفاده از فضای مجازی، با محتوا سازی، برنامه ریزی و درایت در روز ۲۲ بهمن و در انتخابات حضور پرشور داشته باشید.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: یکی از خروجی های میدان ۱۴صفر۲ ، تربیت سیاسی است و دانش آموز ما باید بتواند تحلیل لازم را انجام داده و با محبت، احترام و صبوری به اشکال مختلف و با محتواهای متفاوت در این میدان حضور پرشور داشته باشد.

خبرنگار دانش آموز - طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار