دانش‌آموزان صدای انقلاب را طنین‌انداز کردند

تهران (پانا) - به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان برخی از مدارس، اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ را با سرود‌های انقلابی مزین کردند و صدای انقلاب در این اداره طنین‌انداز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان صدای انقلاب را طنین‌انداز کردند

در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان دبستان‌های رضویون، معلم شهید، شاهد شهید اشرفی اصفهانی و شهدای صنایع هواپیمایی در اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ حضور یافته و سرودهای انقلابی خود را در حضور محسن مطلبی، مدیرآموزش و پرورش منطقه ۵، اعضای شورای معاونین و کارشناس‌مسئولان و دیگر عوامل اداری خواندند.

دانش‌آموزان این مدارس در مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه بوده که به نحو شایسته و زیبا اجرا کردند و توانستند صدای انقلاب را در این اداره طنین‌انداز کنند.

ابراهیم کارگر، کارشناس‌مسئول فعالیت‌های اردویی و مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه 5 در مورد حضور دانش‌آموزان گفت: در تمام مدارس منطقه، جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده و مدیران و معلمان با برپایی نمایشگاه‌ها و اجرای نمایش‌ها و سرود‌های انقلابی دانش‌آموزان توانستند آن‌ها را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا کنند.

وی افزود: در این راستا دانش‌آموزان برخی مدارس هماهنگ شدند تا در اداره منطقه حضور پیدا کنند و بهترین اجرای خود را در حضور عوامل اداری به نمایش بگذارند.

در پایان مدیر آموزش‌وپرورش‌ منطقه،با اهدای جوایزی به دانش‌آموزان از آن‌ها تقدیر کرد و دانش‌آموزان این مدارس با پخش کردن شیرینی، شادی پیروزی انقلاب اسلامی را در تک‌تک واحدهای اداری، هدیه دادند.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار