مدیریت دبستان کوثر :

انتقال پیام انقلاب اسلامی ومعرفی دستاوردهای انقلاب مهم ترین محورایام الله دهه فجر

مشهد(پانا)-مدیریت دبستان کوثر درباره ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : یکی از مهم ترین محورهای این ایام انتقال پیام انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای این نظام ارزشمند به دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقال پیام انقلاب اسلامی ومعرفی دستاوردهای انقلاب مهم ترین محورایام الله دهه فجر

زهرا کیانی ، مدیر دبستان کوثر در گفتگو با پانا گفت : با درایت و اقتدار امام راحل (ره) انقلاب مردمی اتفاق افتاد و امور به نسل جوان واگذار شد، در صورتیکه مردم کشورمان قبل از انقلاب بسیارناراحت بودند، چون شاه با جاه طلبی استقلال وآزادی ومعنویت کشور را به بیگانگان فروخته بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این ایام را هر سال جشن میگیریم گفت : دهه فجر به سه شعار اصلی این انقلاب یعنی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی تاکید دارد .پس هرسال این ایام راجشن میگیریم تا این پیام به نسل های آینده هم منتقل شود و انها هم بدانند برای پیروزی این انقلاب مردم چه سختی هایی کشیدند وچه جوانانی شهید شدند.

او خاطرنشان کرد : نقطه اوج این جشن ۲۲ بهمن است وما با شعار چه بودیم و چه شدیم در این مراسم شرکت می کنیم تا یادمان بماند که قبل انقلاب چه وضعیتی داشتیم، ولی به پاس این انقلاب چه دستاوردهایی بدست اورده ایم وبه این انقلاب که ۴۵ سال از تولدش گذشته افتخار کنیم.

زهرا کیانی، مدیر دبستان کوثر در پایان اضافه کرد : دانش آموزان باید تلاش کنند ،درس بخوانند تا صاحب فکر باشند و بتوانند از این انقلاب که با سختی بدست آمده دفاع کنند و بدانند که برای حفظ این انقلاب واسلام باید گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشند.


دانش آموزخبرنگارپانا:پریا پورمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار