بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۸۹ پروژه عمرانی دراستان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۱۱۸۹ پروژه عمرانی در دهه فجر در این استان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۸۹ پروژه عمرانی دراستان اردبیل

کمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در دهه فجر شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۸۹ پروژه عمرانی در سطح این استان خواهیم بود که اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان صَرف آنان شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها عمدتاً شامل تکمیل باند دوم بزرگراه‌ها، احداث و تکمیل مدارس، تکمیل شبکه فاضلاب، بحث عمرانی تقاطع‌های غیرهمسان شهری، مراکز بهداشت و سلامت، بهسازی راه‌های روستایی و تکمیل پست‌های برقی است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، پروژه مهم دیگری که در سال‌های آتی شاهد آغاز مرحله عملیاتی آن خواهیم بود، ارتقای بحث زیرساختی در حوزه فناوری ارتباطات علی‌الخصوص بحث اینترنت روستایی است.

میرجعفریان با اشاره به این‌که پروژه‌های گفته شده مربوط به دهه فجر است، افزود: همچنین در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: از شاخص‌ترین پروژه‌های انجام شده در ۲ سال گذشته می‌توان به پروژه‌های آبرسانی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و بحث مسکن پرداخت که یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح در حوزه شبکه گازی است که نیازمند اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار