معاون پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی:

دانش‌آموزان، میدان‌داران «میدانِ 14 صفر 2» هستند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی گفت دانش‌آموزان، میدان‌داران «میدانِ 14 صفر 2» هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، میدان‌داران «میدانِ 14 صفر 2» هستند

نشست مجازی پیگیری طرح میدان ۱۴ صفر ۲ با حضور دبیران، اعضای قرارگاه‌های دانش‌آموزی و معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات آموش و پرورش استان خراسان رضوی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

علی مهدوی‌خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این نشست که حدود ۲۵۰ نفر شرکت داشتند به تبیین طرح میدان ۱۴۰۲ پرداخت. همچنین دبیران استانی قرارگاه و مسئولین رسانه استان، توضیحاتی پیرامون اهم برنامه‌های پیش روی میدان ۱۴۰۲ ارائه کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه میدان ۱۴صفر۲ سفره‌ای رنگارنگ و مملو از غذاهایی است که هر دانش‌آموز باتوجه به علاقه و نیاز خود از آن بهره می‌گیرد، گفت: منوی این میدان شامل مسابقه راوین، مناظره، ارسال اطلاعیه، تولید فیلم و پویانمایی و... است اما نباید از غذای اصلی غافل شد.

غذای اصلی و هدف اصلی از اجرای طرح میدان ۱۴۰۲ این است که به نقطه ای برسیم که از هرکلاس مدرسه، یک فرمانده داشته باشیم که با مطالعه، آمادگی، اعتماد به نفس و هماهنگی به جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای کشور و انقلاب اسلامی بپردازد و به این وسیله سیاه نمایی های دشمنان را از بین ببرد.

مهدوی‌خواه افزود: کار ما تازه شروع شده، باید باور کنیم که در جنگ هستیم و شروع به شبکه سازی نماییم به قول مقام عظمای ولایت به قله نزدیک هستیم. قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری باید فتح کنیم.

وی تصریح کرد: انتخابات یک فرصت است، ۲۲بهمن یک فرصت است، ماه مبارک شعبان و رمضان و عید نوروز همه و همه قله‌هایی هستند که باید یکی‌یکی فتح شوند و میدان‌داران ۱۴۰۲ در واقع دانش‌آموزان فعال کشور عزیزمان هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان تأکید کرد: با قید فوریت، معاونین پرورشی تمام ادارات، فضایی به تفکیک دختر و پسر با امکان برقراری تماس با مدیران مدارس جهت معرفی یک فرمانده از هر کلاس در اختیار دبیران و اعضای قرارگاههای ۱۴۰۲ هر منطقه و ناحیه قرار دهند تا ظرف امروز و فردا فرماندهان قرارگاه‌ها از کف مدارس به سایر اعضا بپیوندند و میدان داری و جهاد تبیین را در کنار هم آغاز کنند.

مهدوی‌خواه ضمن تشکر از استاندار خراسان رضوی و هیات همراه جهت حمایت و شرکت در جلسات دانش‌آموزی ۱۴۰۲ از معاونین مناطق و نواحی خواست نسبت به برگزاری جلسه‌هایی با حضور دانش‌آموزان به عنوان سخنران و مسئولین به عنوان مدعوین نیز اقدام کنند. در واقع یکی ازکارویژه‌های معاونین پرورشی ادارات و دبیران قرارگاه‌ها را انتخاب فرماندهان مدارس و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در میدان ۱۴۰۲ دانست.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور و همراهی حداکثری دانش‌آموزان گفت: امروز در شرایط جنگی هستیم وباید آرایش نظامی به خود بگیریم و از لشکر نوجوانان و تازه‌نفس‌ها در میدان ۱۴۰۲ استفاده کنیم.

در حاشیه این جلسه سلمان حصاری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات اعضای قرارگاه‌های ادارات از دانش‌آموزان خواست به ایفای نقش پرداخته و یک نمونه تماس فرضی با مدیر مدرسه داشته و مدیر را در زمینه رسالت میدان ۱۴۰۲ و اعلام اسامی فرماندهان هر کلاس توجیه کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه که 2 ساعت به طول انجامید به برخی دغدغه‌های اعضا و معاونین پاسخ داده شد.

دانش‌آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار