مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

خلاء برنامه‌های تربیتی و پرورشی در مدارس طی 2 سال گذشته جبران شد

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در 2 سال اخیر خلاء برنامه‌های تربیتی در مدارس استان جبران شده است، گفت بازخورد اولیا و خانواده‌ها حاکی از موفقیت نسبی در اجرای مطلوب برنامه‌های پرورشی و فرهنگی بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خلاء برنامه‌های تربیتی و پرورشی در مدارس طی 2 سال گذشته جبران شد

علی اسماعیلی در نشست صمیمی با معاونین پرورشی ادوار گذشته آموزش و پرورش استان زنجان به اهمیت فعالیت‌های پرورشی در مقطع زمانی فعلی اشاره کرد و افزود: این اهمیت و توجه ویژه به حوزه پرورشی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

وی ادامه داد: در دوران فراگیری کرونا در کشور در مقوله فعالیت‌های پرورشی ناچار به اجرای برنامه‌ها به‌صورت غیرحضوری بودیم که تاثیرگزاری کمتری داشت و ما را از نقطه هدف دور کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در 2 سال اخیر سعی شده در فضای مدارس، خلاءهای پرورشی و تربیتی ناشی از گذشته جبران شود که در این راستا بازخورد اولیا و خانواده‌ها نشان می‌دهد که موفقیت نسبی به دست آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: قبل از اجلاسیه سراسری نماز در حدود 40 مدرسه،برنامه به وقت قنوت به اجرا درآمد که با توجه به تاثیرگذاری خوب در دانش‌آموزان از دستگاه‌های استانی درخواست حمایت بیشتر در اجرای گسترده این طرح در سطح تمام مدارس استان را داریم.

نشست صمیمی معاونین اسبق پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای هم‌افزایی و استفاده از تجربیات اساتید این حوزه، روز شنبه در محل اداره کل استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار