رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

جوانان سرمایه‌های کشور هستند

مشهد(پانا)- رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:جوانان سرمایه‌های کشور هستند،لذا باید از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی ادارات آموزش و پرورش حداکثر استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانان سرمایه‌های کشور هستند

جواد روحانی گفت:استفاده از توان و انرژی جوانان و بالاخص فرهنگیان‌جوان در مسئولیت‌ها و مدیریت‌های مختلف، زمینه‌ای برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.

وی با‌تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران جوان‌گرایی است اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) روح اعتماد به نفس و خودباوری را در میان جوانان زنده کرد و امید خود را نیز همواره جوانان می دانستند.

روحانی تشکیل گروه مشاوران‌جوان را در آموزش وپرورش استثنایی با توجه به گستردگی فعالیت‌ها ضروری دانست و گفت: استفاده از توان و انرژی جوانان و بالاخص فرهنگیان‌جوان در مسئولیت‌ها و مدیریت‌های مختلف، موجب ایجاد روحیه‌ نشاط و زمینه‌ای برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.

وی بیان داشت: گروه مشاوران‌جوان بایستی در زمینه‌ی ایجاد بستر ورود فکر و ایده‌های نو و خلاقانه جوانان در پیکره دستگاه‌ عظیم آموزش و پرورش با هدف تسریع و تسهیل در نیل به اهداف سند تحول بنیادین قدم بردارند.

جواد روحانی ادامه داد: باید فعالیت‌های فکری، مشورتی و ارائه نظرات، ایده‌ها و ابتکارات در حوزه‌ی تحول بنیادین در آموزش و‌پرورش، جایگاه و مقام معلم در جامعه و افزایش توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی به عنوان سرفصل‌های کاری مهم مشاوران جوان باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گفت: امید فردای آموزش و پرورش فقط به جوانان است و با توجه به جذب معلم جوان در سالهای اخیر ، سکان آموزش و پرورش در سالهای آینده توسط جوانان رقم خواهد خورد و این جوانان هستند که تحول را در صحنه آموزش و پرورش رقم خواهند زد.

شایان ذکر است همایش مجمع جوانان آموزش و پرورش استثنایی استان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، مشاور امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش استان، مشاور امورجوانان اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از معلمین جوان مدارس در سالن اجتماعات دبیرستان سوم شعبان یک برگزار شد

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار