فرماندار شهرستان شهریار:

حضور رای اولی‌ها در انتخابات گرمابخش جامعه ایران اسلامی است

شهریار( پانا) - فرماندار شهرستان شهریار گفت دانش آموزان با ایفای نقش پررنگ و موثر در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور شده و حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات را گرمابخش جامعه ایران اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور رای اولی‌ها در انتخابات گرمابخش جامعه ایران اسلامی است

علیرضا فاتحی نژاد، فرماندار شهرستان استان تهران در جشن تکلیف سیاسی هفتصد رای اولی در این شهرستان، بیان کرد: نزدیک به یک حماسه سیاسی بزرگ هستیم که باید توسط ملت ایران صورت بگیرد ؛ شما دانش آموزان میتوانید برای اولین بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنید که به این منظور همایشی با عنوان جشن تکلیف سیاسی با کمک همکاران در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان شهریار برگزار شده است.

وی در ادامه با تاکید بر شرکت رای‌اولی‌ها افزود: خانواده دانش آموزی ما در شهرستانهای استان تهران از بزرگترین جامعه ها است؛ منطقه آموزش و پرورش شهریار به تنهایی دارای صد و هشتاد هزار دانش آموز است، که هشت هزار از آنها میتوانند امسال در انتخابات و تعیین سرنوشت خودشان مشارکت داشته باشند؛ همواره نوجوانان ما و دانش آموزان ما در عرصه های مختلف کشور پیشگام بودند از جمله آنها انقلاب ، جنگ تحمیلی و همچنین تعیین سرنوشت خودشان در مسائل سیاسی اشاره کرد.

وی بیانگر شد: قطعا حضور رای اولیها به انتخابات گرما می بخشد و شور و نشاط رو در جامعه افزایش میدهد ؛ همچنین دانش آموزان ما میتوانند به عنوان حلقه وصلی با خانواده خود ی عمل کنند ؛ و تقریب کننده آنها به شرکت در انتخابات باشند.

فرماندار شهرستان شهریار در آخر سخن خود را اینگونه پایان بخشید: دشمن ما تلاش میکند که فضای یاس و نومیدی را در کشور ایجاد کند، اما با غیرتی که مردم ایران و دانش آموزان ما دارند یک حماسه پرشور در تاریخ یازدهم اسفند خواهیم داشت و دانش آموزان نیز نقش پررنگ و موثری در آن خواهند اجرا کرد.

در ادامه علی نوروزی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار با تایید بر ضرورت شرکت رای اولیها در انتخابات خاطرنشان کرد: برای اینکه ایجاد مشارکت پرشوری در انتخابات اسفندماه ، آموزش و پرورش نیز برنامههای بسیار خوبی را تدارک دیده و با همکاری عزیزانمان در فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برنامه‌های خوبی را در حال اجرا هستیم.

نوروزی اظهار کرد: امروز در همایش رای اولی ها با عنوان جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان دخترمان برگزار شد و عزیزانمان از مدارس شهریار حضور داشتند. این مراسم برای دانش آموزان پایه دوازدهم ما ، با عنوان جشن تکلیف سیاسی برگزار شده و اولین سالی است که عزیزان ما میتوانند در انتخابات شرکت کنند و در این همایشها با اهمیت و تاثیر انتخابشان در سرنوشت کشور آشنا میشوند و به بلوغ سیاسی رسیده اند.

دانش آموز خبرنگاران: زهرا سادات موسوی نژاد- ریحانه مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار