کمیته ملی المپیک باخت‌های احتمالی در پاریس را بر عهده گرفت

نگاه تیمی بین وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیکبا اشاره به فشار زیارد بر دوش کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری در المپیک پاریس، از همراهی ویژه با این رشته‌های المپیکی در مسیر المپیک پاریس خبر داد و بر قبول باخت‌ها و شکست‌های احتمالی در این رویداد مهم ورزش دنیا تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کمیته ملی المپیک باخت‌های احتمالی در پاریس را بر عهده گرفت

محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک به همراه مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک و تیم همراهش، امروز در محل فدراسیون وزنه‌برداری با هدف بررسی مشکلات، صحبت درباره شرایط فدراسیون و تیم‌های ملی و همکاری‌های مناسب در آستانه المپیک پاریس، حضور پیدا کردند.

خسروی وفا در این بازدید با اشاره به برنامه کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون‌ها، با بیان اینکه از فدراسیون‌های کشتی و تکواندو هم بازدید داشتیم، اظهار کرد: در محل فدراسیون وزنه‌برداری هم حاضر شدیم، تا ببینیم چه کاری دارید و چه کمکی از دست ما بر می‌آید، تا برای وزنه‌برداری انجام بدهیم. دوست داشتیم جلسات به همین شکل صمیمی و خودمانی باشد، تا حرف‌ها راحت رد و بدل شود.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: احساس ما این است که در المپیک پیش رو هم فشار زیادی روی کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری است. وقتی بار روی دوش این سه رشته می‌افتد، طبیعی است که رئیس فدراسیون، کادر فنی و ورزشکاران هم استرس زیادی داشته باشند. ما اینجا هستیم، تا بگوییم که کنار شما می‌مانیم و باخت را اول از همه ما قبول می‌کنیم.

وی تصریح کرد: قرار نیست توپ در زمین کسی باشد و ما کنار شما می‌مانیم. در بازی‌های آسیایی هانگژو هم همین بود و ما توپ را زمین کسی نینداختیم. مردم رشته‌ها و تیم‌های ملی را دوست دارند و دوست دارند تیم‌های مورد علاقه‌شان نتیجه بگیرد. ما باید با هم در مجموعه ورزش کنار بیایم و کل آمدن ما به فدراسیون شما این است که بگوییم در خدمت هستیم.

خسروی‌وفا گفت: ما همه چیز را به مدال گره نمی‌زنیم، اما در ایران برآیند کار را با مدال می‌بینند و می‌سنجند. ما هم بر این اساس این سه فدراسیونی که گفتم را جدا کرده‌ایم و در اولویت قرار داده‌ایم. خدا را شکر می‌کنم که برادر عزیزم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، خودش قبلاً در کمیته بوده و هیچ حاشیه‌ای با وزارتخانه نداریم و نگاه ما یک نگاه تیمی است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: به شما می‌گویم که کار کشتی، تکواندو و وزنه برداری در المپیک سخت است، چون رؤسای این سه فدراسیون خودشان المپین هستند. آقا سجاد! تیمی که در کنار شما هستند را من تا به حال در هیچ فدراسیونی ندیده‌ام. البته این یک تیغ دو لبه است و مراقب باشید فشار‌ها اذیت‌تان نکند، ما هم هر کمکی از دستمان بر بیاید برای شما انجام می‌دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار