دبیر قرارگاه مردمی حضور خبر داد:

همراهی دانش‌آموزان قمی با قرارگاه مردمی «حضور»

قم (پانا) - دبیر قرارگاه مردمی حضور از همراهی دانش‌آموزان قمی با این قرارگاه به‌منظور مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همراهی دانش‌آموزان قمی با قرارگاه مردمی «حضور»

حجت‌الاسلام مصطفی نگارشی، دبیر قرارگاه مردمی حضور در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرهنگسرای جوان برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما مردم ایران باید همگی دست به دست هم دهیم و برای آبادی کشورمان تلاش کنیم.

وی افزود: امروز در این قرارگاه مردمی در میان جمعی از تیم رسانه هستیم تا با موضوع مردم و کنش‌های آن‌ها سخن بگوییم؛ این قرار گاه با کمک جمعی از طلاب و اهالی فرهنگ تشکیل شده و دست به کار شده تا برای آگاه‌سازی مردم نسبت به اوضاع جامعه تلاش کند.

نگارشی گفت: اعضای قرارگاه همگی از اقشار ملت هستند و حتی بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان ما را همراه کردند.

وی افزود: امروز باید در مورد فعالیت‌های فضای مجازی صحبت کنیم که چطور نقش انقلاب رو به مردم معرفی کنیم.

دبیر قرارگاه مردمی حضور با اشاره به آغاز فعالیت این قرارگاه از امروز، گفت: از یک اسفند تا ۱۱ اسفند دوره‌هایی را ‌برای آماده‌تر‌شدن افراد تشکیل می‌دهیم و در این دوره‌ها به دنبال هم‌افزایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف جمهوری اسلامی تمدن‌سازی هست، عنوان کرد: باید به این موضوع به طور ویژه توجه داشته باشیم و در انتخابات دقت کنیم رای ما آینده‌ساز باشد و کسانی انتخاب شوند که برای ملت مفید باشند.

دانش آموزخبرنگار: هانیه پورحیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار