مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو:

برگزاری رویداد «الف-تا» در سطح ناحیه دو یک تجربه‌گردانی ارزشمند است

خراسان رضوی (پانا)‌ - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در حاشیه بازدید از گردهمایی مدیران ناحیه دو با محوریت رویداد "الف-تا" به پانا گفت: برگزاری رویداد "الف-تا" در سطح مدارس ناحیه با شرکت حداکثری مدیران می تواند یک تجربه گردانی ارزشمند باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد «الف-تا» در سطح ناحیه دو یک تجربه‌گردانی ارزشمند است

علی فتح‌آبادی ادامه داد: در گذشته تجربه‌گردانی در برخی مدارس خاص بسیار پررنگ بود و مدیران با حضور در مدارس دیگر طرح‌های ارزشمند اجرا شده را بازدید و در صورت امکان در مدارس خود اجرا می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: رویداد "الف-تا" همان تجربه‌گردانی ارزشمندی است که در سطح وسیع‌تری اجرا شده است و در آن برنامه‌های شاخص و سرآمد که در عرصه تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی، نتیجه‌بخش و اثرگزار بوده است تبیین می‌شود؛ امیدواریم سایر مدیران ناحیه نیز پای کار بیایند و در این جهاد تبیین شرکت کنند تا همه همکاران بتوانند برنامه‌های برگزیده را در مجموعه خود اجرا کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کارهای ارایه شده در همایش توسط مدیران شرکت‌کننده را بسیار عالی و بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: ایده‌ها و طرح‌های ارایه شده با توجه به شرایط مدارس و استطاعت آن‌ها در واقع شاهکار‌های تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی هستند و از نمونه طرح مرتبط با مزاج و تغذیه دانش‌آموزان تا بحث فضای مجازی و کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، طرح‌های زیبا و ارزشمندی ارایه شده بود.

علی فتح‌آبادی در پایان اشاره کرد: ویژگی تجربه‌های میدانی مدیران شرکت‌کننده در این همایش که به نظر من بسیار ارزشمند بود این است که همه‌ طرح‌ها صرفا مختص مدیران نبود؛ برخی مجموعه‌ها دانش‌آموز‌محور بود، در برخی مدارس معلم‌محور بود و در برخی نیز انجمن اولیا نقش‌آفرین بودند.

دانش‌آموز خبرنگار‌: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار