معاون سیاسی فرمانداری بهارستان:

هفته فرهنگی، فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان بهارستان است

بهارستان یک (پانا) - معاون سیاسی فرمانداری بهارستان، هفته فرهنگی را فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان بهارستان دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۴۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته فرهنگی، فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان بهارستان است

نشست برگزاری هفته فرهنگی شهرستان بهارستان به ریاست روح‌الله شریفی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان و با حضور مسئولان ادارات و اعضای کمیته ها در راستای اجرای برنامه های هدفمند و تاثیرگذار در هفته فرهنگی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

روح‌الله شریفی ضمن دعوت از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان به همدلی، همزبانی، وحدت و انسجام در اجرای برنامه های هفته فرهنگی گفت: هفته فرهنگی شهرستان فرصت بسیار مغتنم و خوبی برای ارائه ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. بزرگداشت و اجرای برنامه های هفته فرهنگی تنها به عهده ادارات و دستگاه‌های فرهنگی نیست و ملاک در هفته فرهنگی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها‎ و توانمندی های شهرستان در تمامی ابعاد و حوزه ها با مشارکت اقشار مختلف مردم است.

معاون سیاسی فرمانداری عنوان کرد: هفته فرهنگی باید در رشد، شکوفایی و ارتقا شهرستان تاثیرگذار باشد و ایده و برنامه هایی که اجرا می شود، باعث القا و تبلیغ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی شهرستان باشد. انتظار می‌رود برنامه‌ها و حتی خدمات نظام جمهوری اسلامی به صورت هنرمندانه به جامعه تزریق شود.

شریفی به حضور موثر صنایع شهرستان در هفته فرهنگی اشاره کرد و افزود: هفته فرهنگی، فرصت بسیار خوبی برای صنایع شهرستان از جمله کیف و کفش است تا ظرفیت های خود را تبیین و ارتباطشان را با مردم بیشتر کنند.

وی در ادامه رویکرد برگزاری برنامه را با محوریت امید آفرین، مشارکت حداکثری در انتخابات و جهاد تبیین عنوان کرد.

شریفی افزود: گفتنی است معرفی ظرفیت‌ها و مشاهیر شهرستان، تهیه گزارش و کلیپ با عنوان معرفی شهرستان و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، برگزاری مسابقات بومی و محلی و جشنواره های مختلف، استفاده از ظرفیت هنرمندان و نخبگان، برگزاری کارگاه های آموزشی، معرفی اقوام، معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان به ویژه در صنعت، برگزاری همایش فرهنگ مهدویت، جشنواره اقوام و طوایف ایران، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جشنواره غذای سنتی و برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر به عنوان برنامه های شاخص پیشنهادی این هفته مطرح شد.

خبرنگار دانش آموز: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار