حدادی در گفت‌وگو با پانا:

چالشی بزرگ دو و میدانی ایران وضع نامناسب زیرساخت‌هاست

تهران (پانا) - دارنده مدال نقره پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو با اشاره به چهره فرسوده زیرساختی دو و میدانی کشور، بر لزوم برنامه‌ریزی المپیکی برای موفقیت در المپیک پاریس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
چالشی بزرگ دو و میدانی ایران وضع نامناسب زیرساخت‌هاست

احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک در گفت‌وگو با پانا در خصوص شرایط حاکم بر دو و میدانی کشور، اظهار کرد: «دو و میدانی، یکی از رشته‌های پر مدال برای ورزش ایران در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه میدان المپیک است. حمایت‌ها باید از مادر رشته‌های ورزشی بیشتر باشد.»

دارنده مدال نقره پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو افزود: «دو و میدانی کشور، با چالشی بزرگ با عنوان وضع نامناسب زیرساخت‌ها مواجه است، زیرساخت‌های دو و میدانی به عنوان سیمای این رشته در کشور، کهنه و فرسوده شده است.»

حدادی تأکید کرد: «زیرساخت‌های دو و میدانی کشور، نیاز مبرم به ترمیم و بازسازی دارد. زیرساخت‌ها به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در توسعه ورزش دو و میدانی، باید شکل بهتری داشته باشد. توسعه زیرساخت‌های دو و میدانی، باید با جدیت از سوی مسئولان ذی‌ربط مورد توجه قرار بگیرد.»

دارنده مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک در فاصله زمانی حدود ۶ ماه تا آغاز المپیک پاریس، بیان کرد: «مسابقات المپیک پاریس، قطعاً میدانی سخت‌تر از بازی‌های آسیایی هانگژو است. کسب مدال در این میدان و رویداد مهم ورزشی دنیا، نیاز به مؤلفه‌های متعددی دارد.»

حدادی با اشاره به اینکه مسئولان ورزش کشور به ویژه کمیته ملی المپیک، برای درخشش ورزشکاران ایرانی در این آوردگاه مهم، باید برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند، تصریح کرد: «برنامه‌ریزی المپیکی لازمه موفقیت در المپیک پاریس است.»

دارنده مدال نقره پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو با تأکید براینکه مسئولان ورزش کشور، باید دغدغه‌های ورزشکاران را در ابعاد مختلف برطرف کنند، اضافه کرد: «تا ورزشکاران ما در این پیکارها، شش دانگ بروی کسب مدال در المپیک پاریس متمترکز شوند.»

حدادی اظهار داشت:«امیدوارم، شاهد درخشش کاروان ورزش ایران در المپیک پاریس باشیم و به دفعات پرچم پر افتخار ایران بر بام آسیا به احتزاز در بیاید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار