وزیر کشور:

دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رای واهمه دارند

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نقطه تعیین‌کننده است، گفت آمریکا و رژیم صهیونیستی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای واهمه دارند و به همین دلیل به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رای واهمه دارند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی با بیان اقدامات ارزشمندی که در دوران مرحوم سردار خرم انجام شد، گفت: وی برای کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی، نوسازی و تجهیز مدارس و پژوهش های علمی و انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی تلاش زیادی کرد که باید ادامه باید.

وی با بیان اینکه در کارجهادی توقف مطرح نیست و انقلاب به ما یاد داد که نباید دست از جهاد بکشیم، اظهارکرد: این کارهار بزرگ در این 2 سال، در شرایط تحریم انجام شده است و نشان داد که جمهوری اسلامی بن بست ندارد.

وزیر کشور با بیان اینکه در مکتب راستین اسلام، هراس معنا ندارد، ادامه داد: شهیدان ما تاریخ واقعی انقلاب هستند و وعده الهی پیروزی حق بر باطل را اثبات کردند. در این مکتب نباید ناامید باشیم، رهبر معظم انقلاب به درستی فرمودند که ما نزدیک قله هستیم .

وحیدی به وقایع غزه اشاره کرد و اظهار کرد: امروز مقاومت غزه مقابل ارتش بزرگ اسراییل ایستادگی می کند که نشانه تحقق صدق وعده الهی، پیروزی از خودگذشتگی و پایداری افرادی همچون برادر عزیزمان خرم است.

وی به مبارزات یمنی ها علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هم اشاره کرد و گفت: یمنی ها برای توقف نسل کشی در غزه مبارزه می کنند اما دنیای غرب آنها را تروریست می نامند و به مقابله با آنها بر می آیند. از این رو، در چنین وضعیتی توقف و ناامیدی ممنوع است و باید حرکت مقتدرانه داشته باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز ملت بیدار و در صحنه و تسلیم ناپذیر است، ادامه داد: دولت هم به یمن بهره گیری از ارزش ها در میدان است و تمام ارزش های عزت آور را دنبال می کند؛ چون دولت عین مردم است.

وحیدی انتخابات را نقطه تعیین کننده مهمی توصیف کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات حتما دشمن شکن خواهد بود، آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک های تروریستی از مردم ما می ترسند و نمی خواهند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به درگذشت مرحوم خرم که با وجود کسالت جسمی، فعالیت داشت و انتخاب " مالک رحمتی " به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: امروز مدیری جوان و فرهیخته استاندار می شود که در حوزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی صاحب نظر است.

وزیر کشور با بیان اینکه آذربایجان شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران است و مرکز دیپلماسی در بین کشور های همسایه است، افزود: اینجا مهد تمدن و عاشورایی است که در تاریخ کشور تعیین کننده بوده است و همچنان باید به عنوان قطب مهم اقتصادی، صنعتی، دانشی، فرهنگی و مذهبی بدرخشد. از این رو کارها باید با قدرت و شدت دنبال شود.

وحیدی افزود: یک مدیر جهادی رفت و یک مدیر جهادی دیگر آمد و باید همه کارها با حرکت پرشتاب دنبال شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی اظهارکرد: رییس جمهور بر توسعه استان تاکید دارد و مصوبات سفر باید پیگیری شود و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم تا نیازها و کمبودهای مردم استان به سرعت برطرف شود.

وزیر کشور وجود حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را مایه برکت، وحدت و انسجام بی مانند در استان برشمرد و گفت: باید از مدیریت معنوی ایشان استفاده کرد.

وحیدی استفاده از نخبگان مردمی را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد با همین روحیه باید به انتخابات حرکت کرد و بار دیگر شگفتی آفرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار