نرخ متوسط بیکاری جامعه ایثارگران از نرم کشوری بیشتر است‌

بوشهر(پانا) - دبیر شورای مشاوران وزرا در امور شاهد و ایثارگران در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر که با حضور بر خط مدیران و روسای مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش همراه بود، گفت نرخ متوسط بیکاری جامعه ایثارگران از نرم کشوری بیشتر است و این امر توجه به این جامعه فداکار را ضرورت می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نرخ متوسط بیکاری جامعه ایثارگران از نرم کشوری بیشتر است‌

امروز صبح دبیر شورای مشاوران وزرا در امور شاهد و ایثارگران در جلسه شورای معاونان اداره کل که با حضور بر خط مدیران و روسای مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش همراه بود، گفت: نرخ متوسط بیکاری جامعه ایثارگران از نرم کشوری بیشتر است و این امر توجه به این جامعه فداکار را ضرورت می بخشد.

رضا رحیمی نسب که در قالب طرح سپاس از حضور حدود ۴۰ نفر از مشاوران وزرا در امور شاهد و ایثارگران از روز سه‌شنبه ۲۵ دی ماه در استان بوشهر حضور دارد در جمع ایثارگران آموزش و پرورش در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد جریان تکریم و تقدیر از ایثارگران دستگاه‌های مختلف از اهداف حضور مشاوران وزرا در استان‌ها است که امر یک حرکت جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم نسبت به جامعه ایثارگران گفت: در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ به جامعه ایثارگران صورت گرفته است، چرا که این عزیزان بیش از چهار دهه است که هنوز با مشکلات ریز و درشتی مثل مسکن درمان و شغل دست به گریبان هستند که این موضوع زیبنده جامعه اسلامی نمی‌باشد.

رحیمی نسب با اشاره به وجود قوانین زیادی در حوزه شاهد و ایثارگران که قابلیت اجرایی پیدا نکرده‌اند گفت : با همه قوانینی که در حمایت از این جامعه ایثارگری تصویب و تدوین شده است اما هنوز میزان نرخ بیکاری است و نیازمند هست که یک حمایت ویژه ای صورت گیرد.

وی استان بوشهر را دژ مستحکم و نفوذناپذیر استعمارستیزی نامید و در باب خصایص و ویژگی‌های مدیران انقلابی و جهادی گفت: اگر یک مدیر دستگاه اجرایی از ظرفیت‌های ایثارگران در مجموعه خود استفاده کرده است پی می بریم که شاخص‌های ایثار و شهادت را دریافته و به فلسفه و حکمت آن رسیده است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران گفت: هر مدیری در هر سطحی باید به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران برود و از مصاحبت و همنشینی با آنها بهره‌مند شود و تا با بهره گیری از خط مشی فکری و عملی آن بزرگواران مسیر سعادت را پبیماید .

رحیمی نسب با اشاره به اینکه نیاز جامعه امروز به ویژه نسل جوان آشنایی با روحیات ایثارگری، مقاومت و میهن پرستی است خاطرنشان کرد: آنچه باعث می‌شود تا نسل جوان به جایگاه هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کند رجوع به خاطرات و مطالعه دلاوریی‌های شهدا عزیز در دفاع مقدس است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار