برقراری روشنایی تقاطع‌های حادثه‌خیز زنجان در دستور کار قرار دارد

زنجان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل زنجان با بیان اینکه در سفردوم ریاست جمهوری به استان مقرر شد مشکل 8 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای استان برطرف شود، گفت برقراری روشنایی 50 نقطه از تقاطع‌های اصلی و فرعی استان نیزدر دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برقراری روشنایی تقاطع‌های حادثه‌خیز زنجان در دستور کار قرار دارد

جعفر قزوینیان روز سه‌شنبه در نشست خبری روز سه‌شنبه با اصحاب رسانه گفت: فعالیت‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای معطوف به زمان و فصل بخصوصی نیست، بلکه از سفرهای نورورزی و تابستانه گرفته تا راهداری زمستانی و پروژه های عمرانی را نیز شامل می شود که برخود وظیفه می دانم از همکاری و تلاش تمامی همکارانم نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی سفر دوم ریاست جمهوری برای استان را بسیار بابرکت توصبیف کرد و افزود: با رایزنی انجام گرفته در دور دوم سفر رییس جمهور، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه استان در نظر گرفته شد که سهم این اداره کل از این اعتبار بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: همچنین در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان مقرر شد که هشت نقطه‌ حادثه خیز استان نیز برطرف شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اغلب مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان در حوزه راهداری محقق شد، گفت: یکی از پیشنهادهای مطرح شده در دور دوم سفر، ایجاد روشنایی در ۵۰ نقطه از تقاطع‌های اصلی و فرعی استان است که اقدامی خاص برای پیشگیری از تصادفات به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه میزان آسفالت ریزی شریانهای اصلی استان دوبرابر سال گذشته بوده ،گفت: با کارهای انجام‌ گرفته ۱۵۱ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی استان روکش آسفالت شد.

این مسئول با بیان اینکه ۱۳۱ کیلومتر از راه های فرعی استان نیز روکش آسفالت شده است، گفت: در حوزه ساخت راه‌های روستایی نیز ۱۵ کیلومتر راه روستایی افتتاح شد.

قزوینیان همچنین به مشکلات آزادراه زنجان به تبریز اشاره کرد و گفت: در سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی مقرر شد آزادراه زنجان به تبریز از بخش خصوصی به دولتی واگذار شود اما هنوز این موضوع محقق نشده هر چند جلسات مختلفی در این راستا برگزار شده است.

وی افزود: ۲۴ پروژه افتتاح شده شامل روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی و فرعی و روستایی، بهسازی و ساخت راه‌های روستایی و ایمن سازی مسیرها و جاده های سطح استان زنجان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار