معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

اردوی یک روزه ۳۰۰ دانش‌آموز حاشیه یاسوج در پارک موج‌های آبی تلخسرو

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ۳۰۰ دانش‌آموز مناطق حاشیه یاسوج در اردوی یک روزه پارک موج‌های آبی تلخسرو حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی یک روزه ۳۰۰ دانش‌آموز حاشیه یاسوج در پارک موج‌های آبی تلخسرو

حجت دبیقی گفت: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و دستیابی به اهداف طرح فراگیر پرورشی ۳۰۰نفر از دانش آموزان پسر و دختر مناطق آسیب پذیر مهریان، مادوان و بله زار در شهر یاسوج به صورت کاملا رایگان و با همکاری هیات نور ولایت در پارک موج‌های آبی تلخسرو حضور پیدا کردند.

وی افزود: این اقدام در راستای فراهم کردن زمینه شادی و نشاط و گذران اوقات خوش و خاطره انگیز برای دانش آموزان انجام شد که مورد استقبال بی نظیر آنان قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از محوری ترین برنامه های این حوزه را برگزاری اردوهای یک روزه عنوان کرد و گفت: در این اردوها برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، تربیتی و اعتقادی با حضور اساتید برجسته و مشارکت دانش آموزان اجرا خواهد شد.

پیمان خضوعی مدیر پارک موج‌های آبی تلخسرو نیز از آمادگی این مجموعه با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: جهت استفاده دانش آموزان و همکاران فرهنگی همراه به شکل دست جمعی که با هماهنگی آموزش و پرورش و محوریت مدیران مدارس انجام گیرد تخفیف ویژه داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار