معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان:

اجرای برنامه فراگیر پرورشی از مهم‌ترین موضوعات حوزه پرورشی است

کرمان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت از مهم‌ترین کارهای حوزه فرهنگی و پرورشی پیگیری اجرای برنامه فراگیر پرورشی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه فراگیر پرورشی از مهم‌ترین موضوعات حوزه پرورشی است

سید اصغر سادات حسینی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق در منطقه ماهان گفت: هفته های قبل استان کرمان روزهای سختی را پشت سر گذاشت، خصوصا در روز ۱٣ دی ماه، سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که شاهد حمله تروریستی و به شهادت رسیدن جمعی از هم وطنان، هم استانی ها و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان بودیم.

سادات حسینی ضمن محکوم کردن این حادثه گفت: ثلث این شهدا از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان هستند که این پیام را یادآور می شود که آموزش و پرورش در میدان است و با وجود حملات شناختی و فرهنگی دشمن هنوز کنار نکشیده ایم و با انگیزه تر و پرشورتر از همیشه در این میدان هستیم.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل ضمن تشریح برنامه فراگیر پرورشی افزود: وظیفه ما در استان اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش از جمله برنامه فراگیر پرورشی است.

وی ادامه داد: می توان با اجرای اردوها از درون مدرسه تا اردوهای خارج از استان، عضویت هر دانش آموز در یک تشکل دانش آموزی، شرکت هر دانش آموز حداقل در یک جشنواره فرهنگی، هنری و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدرسه، برنامه فراگیر پرورشی را در مدارس اجرایی کرد.

دانش آموز خبرنگار: نیایش آشور ماهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار