مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران عنوان کرد:

خانواده و آموزش و پرورش بسترهای مناسب جهت پیشرفت جامعه هستند

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، در جریان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره هفته فرهنگی اسلامشهر، خانواده و آموزش و پرورش را بسترهای مناسب جهت پیشرفت در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۰۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده و آموزش و پرورش بسترهای مناسب جهت پیشرفت جامعه هستند

مرتضی خدمتکار، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، در جریان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی در اسلامشهر اظهار کرد: اندیشه‌های امام راحل بر اساس هویت فرهنگی جامعه بود و این موضوع بستر مناسبی برای پیشرفت می‌باشد و در مجموع نتیجه برگزاری هفته‌های فرهنگی ایجاد نشاط و همگرایی اجتماعی است.

وی بیان کرد: جوهره اصلی ساخت انسان فرهنگ است و انسان با امید به خداوند و بهره‌مندی از بسترهای مناسب خانواده و آموزش و پرورش می‌تواند به پیشرفت دست پیدا کند و در مجموع نقش فرهنگ به مانند چتری فراگیر بر همه حوزه‌ها است.

در ادامه این مراسم حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی افزود: هر منطقه ویژگی‌های خاص فرهنگی خود را دارد و شهرستان اسلامشهر هم از ظرفیت‌های جذاب فرهنگی، هنری، کارآفرینان خانگی و قهرمانان ورزشی برخوردار است و در نهایت فرهنگ غنی ایران با آموزه‌های دین اسلام همراه است.

فرماندار اسلامشهر در رابطه با انتخابات اسفند تصریح کرد: مردم ایران تجربه‌های گوناگون در انتخابات سال‌های قبل داشتند و اکنون می‌بایست با مشارکت حداکثری و شناخت کامل و آگاهانه در انتخابات اسفند 1402شرکت کنند.

سپس حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نمایشگاه‌های دائمی استانی در طول سال برگزار شود که برای تولیدکنندگان و مردم نتیجه مناسبی را در بردارد.

شایان‌ذکر است، در این مراسم از خانواده شهدا، واحدهای اداری، تولیدکنندگان و غرفه‌داران برتر نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار