از سوی شهردار تهران؛

بخشنامه رعایت الزامات HSE شهرداری تهران ابلاغ شد

تهران (پانا) - شهردار تهران بخشنامه 10 بندی رعایت الزامات HSE را به تمام واحدهای تابعه شهرداری تهران ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بخشنامه رعایت الزامات HSE شهرداری تهران ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی رئیس دبیرخانه HSE شهرداری تهران در این باره گفت: با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و حفاظت از جان شهروندان، کارکنان، مراجعین، پیمانکاران، بهره‌برداران و سایر مرتبطین با حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران، و همچنین حفاظت از کلیه منابع، دارایی‌ها، اموال، محیط زیست، و اجرای حکم 64 چهارساله چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران در راستای تحقق عدالت شهری (1401-1404)، بخشنامه 10 بندی رعایت الزامات HSE توسط شهردار تهران به کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران ابلاغ شد.

موسوی تصریح کرد: تقویت جایگاه و ساختار سازمانی HSE، جلوگیری از موازی کاری و اجرای وحدت رویه در موضوعات، مدیریت ریسک و مدیریت حوادث، تعریف هزینه های HSE پیمان و تدوین شناسنامه HSE پیمانکاران و بهره برداران از مهمترین موارد ابلاغی در این بخشنامه بشمار می رود. همچنین مسئولیت اجرای مفاد این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام سازمانی است.

وی افزود: بر همین اساس دبیرخانه HSE شهرداری تهران با هدف حصول اطمینان از اجرای تمام الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست نسبت به انجام ارزیابی عملکرد دوره ای در فواصل زمانی مشخص کلیه واحدهای سازمانی شهرداری تهران و دریافت گزارشات مربوط به این بخشنامه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار