درخشان در گفت‌وگو با پانا:

طارمی از شانس‌های اصلی آقای گلی جام ملت‌هاست

تیم ملی، ویترینی از بهترین‌های فوتبال ایران است/ تمام ایران باید از تیم ملی حمایت کنند

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال کشور با بیان اینکه مهدی طارمی از ستارگان جام ملت‌ها در کنار جهان‌بخش و آزمون به شمار می‌رود، طارمی را از شانس‌های اصلی آقای گلی جام ملت‌ها برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طارمی از شانس‌های اصلی آقای گلی جام ملت‌هاست

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران با فلسطین، در نخستین گام جام ملت‌های آسیا2023، اظهار کرد: امیر قلعه نویی بازیکنان خوبی را در لیست نهایی ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال قرار داد و برخی از بازیکنان هم برای پیوستن به تیم ملی شانس ضعیفی داشتند.

مهاجم شماره 9 تیم فوتبال ایران درجام ملت‌های آسیا 1984 افزود: باید به تصمیمات امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشور احترام بگذاریم. باید از کادر فنی حمایت کنیم.

درخشان تأکید کرد: کسب رضایت باشگاه رُم برای حضور سردار آزمون در ترکیب تیم ملی فوتبال کشور در جام ملت‌های آسیا، کار بزرگی بود، زیرا آزمون از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار تیم ملی است.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: تیم ملی، ویترینی از بهترین‌های فوتبال ایران است و لژیونر‌ها درخشش خاصی به اردوگاه ایران در این رویداد مهم فوتبالی آسیا داده‌اند.

پیشکسوت تیم ملی با اشاره به اینکه مهدی طارمی از ستارگان جام ملت‌ها در کنار جهان‌بخش و آزمون به شمار می‌رود، تصریح کرد: طارمی، پس از درخشش در تیم پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، از شانس‌های اصلی آقای گلی در این مسابقات است.

درخشان که جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۶۵ و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد و شش ماه از حضور در میدان‌ها محروم شد، تأکید کرد: جامعه فوتبال امروز در کنار مردم یار دوازدهم تیم ملی هستند. باید به طور ویژه از تیم ملی حمایت کرد.

مهاجمین تیم ملی فوتبال ایران برای هر تیمی خطرناک هستند

زننده گل دوم تیم ملی فوتبال ایران در بازی با گرمیو برزیل در سال ۱۳۷۲، با بیان اینکه مهاجمین تیم ملی فوتبال ایران برای هر تیمی خطرناک هستند، گفت: قطعاً تیم‌های بزرگ آسیا بروی مهار ستارگان فوتبال ایران برنامه دارند.

درخشان که با ۹ گل ملی در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران قرار دارد، تصریح کرد: مهاجمان فوتبال ایران باید در جاده جام ملت‌های آسیا در بحث گلزنی و شکستن دیوار سنگر حریفان با هم رقابت کنند.

پیشکسوت فوتبال کشور اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی، کار سختی مقابل تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات نخواهد داشت و حتی می‌تواند به عنوان تیم اول به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا صعود کند، ولی این موضوع انتظار مردم و جامعه فوتبال از تیم ملی نیست، امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران را در بازی پایانی این مسابقات ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار