معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس:

مشارکت خانواده در امور مدرسه موجب رفع مشکلات آموزشی می‌شود

کرج (پانا) - معاون توسعه آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس گفت بهره‌گیری از فکر و توانمندی اولیا و مشارکت خانواده در امور مدرسه موجب رفع مشکلات و توسعه آموزشی مدارس می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت خانواده در امور مدرسه موجب رفع مشکلات آموزشی می‌شود

آیین افتتاح اتاق گفتگو انجمن اولیا و مربیان با حضور معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در هنرستان دخترانه تربیت برگزار شد.

محمدمهدی سلیمانی، معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس با اشاره به نقش شورای انجمن اولیا و مربیان در شناسایی و رفع مشکلات مدرسه گفت: بهره گیری از فکر و توانمندی اولیا و مشارکت خانواده در امور مدرسه موجب رفع مشکلات و توسعه آموزشی مدارس می شود.

وی افزود: ایجاد اتاق فکر و گفتگو در مدارس یکی از طرح ها و برنامه های انجمن اولیا و مربیان است که طبق آن اتاقی در مدرسه ایجاد می شود که تمام والدین صاحب نظر می توانند با حضور در آن طی ساعات فعالیت مدارس، از نزدیک با مشکلات و مسائل مدرسه آشنا شوند و با همفکری مدیر و معلمان مدرسه در رفع مسائل و مشکلات مدرسه تلاش کنند.

سلیمانی اضافه کرد: این طرح با هدف بهره گیری از تجارب و توانمندی همه اولیا در زمینه های علمی،اعتقادی،اجتماعی،فنی عمرانی... و در تمامی مدارس ناحیه دو اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در پایان بیان کرد: مدیران مدارس ضمن تجهیز اتاق، طبق شیوه نامه ارسالی می توانند بصورت هفتگی و با همکاری اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه به برگزاری این محفل مشورتی اقدام و با دریافت پیشنهادات اولیا ،نسبت به عملیاتی نمودن آن در رفع موانع اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار