اولین جشنواره بازی‌های رومیزی در بجنورد فراخوان شد

بجنورد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بجنورد از برگزاری اولین جشنواره بازی‌های رومیزی در بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره بازی‌های رومیزی در بجنورد فراخوان شد

عید محمد یوسفی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بجنورد گفت: امروزه نگاه حوزه تعلیم و تربیت نسبت به آموزش و یادگیری دچار تحولات زیادی شده است و روش های مختلفی برای انتقال دانش در فرآیند آموزش به کار گرفته می شود که بازی های آموزشی نقش بارزی را در این خصوص ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه بازی کودک، وسیله و مقدمه ای برای آمادگی و شکل گیری شخصیت اوست به همین جهت باید به بازی هایی که کودک را در راه تعلیم و تربیت یاری می دهند توجه کرد، گفت: امسال اولین جشنواره بازی های رومیزی در بخش معلم و دانشجو معلمان و بخش دانش آموزی در شهرستان بجنورد با مشارکت آموزش ابتدایی شهرستان و گروه جهادی دبستان انیمیشنی برگزار می شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادها و توانمندی، تحریک خالقی، ارتقا مهارت آموزشی، تشویق به همکاری و اشتراک گذاری تجارب و تقویت مهارت‌های تفکر از جمله اهداف رویکردهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه شیوه نامه این جشنواره برای مدارس شهرستان بجنورد ارسال شده است، افزود: مدارس دولتی و غیردولتی مقطع ابتدایی می توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان بجنورد با بیان اینکه داور آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام می شود، افزود: علاقمندان می توانند فیلم معرفی بازی های تولیدی خود را تا 25 بهمن ماه به صفحه شخصی @Modiryatkanal در پیام رسان ایتا یا شاد ارسال نمایند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در اردیبشهت ماه 1403 خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

خبرنگار: حامد شاکریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار