اهدای کارت خبرنگاری پانا ‌به خانواده شهیده آیدا قاسمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش

ابراز همدردی رضامراد صحرایی با خانواده دانش‌آموزان شهید/ وزیر آموزش‌وپرورش از دانش‌آموزان مصدوم و مجروح عیادت کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی 13 دی 1402، با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کارت خبرنگاری پانا ‌به خانواده شهیده آیدا قاسمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش

‌وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به کرمان و شرکت در مراسم یادبود دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲، در منزل دانش‌آموز شهیده آیدا قاسمی شهیده حادثه تروریستی مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

رضا‌مراد صحرایی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده دانش‌آموز شهیده آیدا قاسمی، با توجه به فعالیت‌های وی در حوزه خبرنگاری در خبرگزاری پانا، کارت و جلیقه خبرنگاری خبرگزاری پانا را به خانواده وی اعطا کرد.

عیادت ‌از دو دانش‌آموز مصدوم ‌بستری در بیمارستان

رضا‌مراد صحرایی همچنین با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از دو دانش‌آموز مجروح و مصدوم حادثه تروریستی عیادت و گفت‌و‌گو کرد.

‌‌دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموز شهید زینب رحمت آبادی

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به کرمان، با خانواده دانش‌آموز شهید پایه ششم زینب رحمت‌آبادی دیدار داشت. رضامراد صحرایی گفت: صبر در مصیبت اجر زیادی دارد و درود بر شما که در این مصیبت بزرگ راضی به رضای خداوند هستید.

وی افزود: ‌شهادت انتخاب ما نیست و شهدا از جانب پروردگار انتخاب می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ‌انتقام خون این شهدای مظلوم قطعا گرفته خواهد شد، امروز ما با حضور حاج قاسم و ۲۳ دانش‌آموز شهید یک کلاس درس کامل داریم که به پهنای کل کشور تکثیر می‌شود.

‌خانواده رحمت آبادی ۳ شهید در حادثه تروریستی به نام‌های معصومه بدرآبادی (مادر) و دانش‌آموزان شهید زینب رحمت آبادی و محمد طاها قدیری دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار