«همراه با خاطره‌ها » بی نظیر و فراموش ناشدنی بود

تهران (پانا) - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره اجرای همراه با خاطره‌ها گفت اجرای ارکستر موسیقی ملی ایرانبی نظیر و فراموش ناشدنی بود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
«همراه با خاطره‌ها » بی نظیر و فراموش ناشدنی  بود

حامد علامتی معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه سومین شب اجرای دوباره ارکستر موسیقی ملی ایران، «همراه با خاطره‌ها» با بیان اینکه «استاد مجید انتظامی شخصیتی تکرار نشدنی هستند»، اظهار کرد: امشب شاهد اجرای بی‌نظیر ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری استاد انتظامی بودیم که مثل همیشه همه افراد حاضر در تالار وحدت را به گذشته برد. هماهنگی بسیار عالی و بالایی میان همه اعضای ارکستر و گروه کر وجود داشت که بسیار لذت‌بخش بود. استاد دارای آثار خاطره‌انگیزی از جمله «از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف» و «بچه‌های کوه‌های آلپ» است که این آثار برای جوانان دهه‌ شصتی و هفتادی سراسر خاطره است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بنیاد رودکی سهم بسیار موثری در اعتلای موسیقی فاخر به واسطه ارکستر موسیقی ملی ایران دارد، اظهار کرد: آثار ارکستر موسیقی ملی ایران ریشه در فرهنگ ایران دارد و از فرهنگ ما جدا نشدنی است؛ بنیاد رودکی به عنوان متولی ارکستر موسیقی ملی با برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب پویایی در جامعه می‌شود. آثار فاخر اساتید ارزنده موسیقی که در مجموعه‌ی بنیاد رودکی تولید و عرضه می‌شوند، بسیار ارزشمند و آثار و میراث ملموس کشور هستند و آیندگان از این آثار بهره می‌برند و آنها را قضاوت می‌کنند.
«همراه با خاطره‌ها» که شامل خاطره انگیزترین آثار استاد مجید انتظامی است پیشتر نیز طی ۵ شب از ۱4 تا ۱۸ آذرماه سال جاری، به رهبری مجید انتظامی روی صحنه رفته بود که به دلیل استقبال مخاطبان از این اجرا، کنسرت «همراه با خاطره‌ها» دوباره طی ۵ شب از ۱۵ تا ۱۹ دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار