دانش‌آموزخبرنگار آذربایجان شرقی چهره خوش آتیه رسانه معرفی شد

تبریز(پانا) - دانش آموز خبرنگار خبرگزاری پانا استان آذربایجان شرقی در رویداد رسانه‌ای تبریز نگار به‌عنوان چهره پرتلاش، موثر و خوش آتیه رسانه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگار آذربایجان شرقی چهره خوش آتیه رسانه معرفی شد

کوثر حسنی دانش آموز خبرنگار پایه یازدهم علوم انسانی دبیرستان سمیه ناحیه دو تبریز در رویداد رسانه ای تبریز نگار با ارائه اثر جز برگزیدگان این رویداد شناخته شد.

رویداد رسانه ای تبریز نگار با هدف نشاط بین اصحاب رسانه و جریان تولید و به صحنه آوردن اصحاب رسانه طراحی شده است.

در دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار از دانش آموز خبرنگار خبرگزاری پانا تجلیل و لوح سپاسی از سوی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اهدا شد.

در این لوح آمده است؛ تبریز از دیرباز مهد آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بوده و در مقاطع مهم تاریخ توانسته عهده‌دار سهمی سترگ از مفهوم دانایی در جامعه باشد.

هیچ رویدادی را نمی‌توان در تاریخ معاصر این سرزمین بررسی کرد که در آن نقش رسانه‌ها، مغفول و حتی کمرنگ باشد و این نشانگر جایگاه رسانه در تحولات تاریخی است.

همکار گرانمایه رسانه‌ای سرکار خانم کوثر حسنی تلاش ارزشمند سرکار عالی به عنوان چهره پرتلاش، موثر و خوش آتیه رسانه شهرمان، باعث دلگرمی همه تلاشگران عرصه فرهنگ در تبریز در این دیار پرافتخار است. این امر ما را بر آن داشت تا به نشانه قدرشناسی، از تلاش و همت مضاعف تان در این حوزه سپاسگزاری کنیم.باشد که اراده شما در استمرار این راه، افتخارات زرین دیگری را رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار