داوری نهایی دومین جشنواره نوجوونیم در منطقه ۱۰

تهران (پانا) - دومین جشنواره نوجوونیم با ارزیابی نهایی آثار رسیده به دبیرخانه منطقه ۱۰ و با حضور نوجوانان شرکت‌کننده در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
داوری نهایی دومین جشنواره نوجوونیم در منطقه ۱۰

خدیجه مهدی پور، مسئول فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با اشاره به داوری نهایی این جشنواره اظهار کرد: دومین جشنواره "نوجوونیم" با هدف ایجاد بسترهای تربیتی و آموزشی برای نوجوانان کنشگر مستعد و فعال شهر تهران و شناســایی حداکثــری دانــش آمــوزان فعــال و علاقمند بــه فعالیــت هــای کنشــگرانه در محورهــای فرهنگی،هنری، رســانه و فضای مجازی، علمــی و فناوری و ورزشــی بــرای ایجــاد رقابــت و بــه منظــور شــناخت و کشــف اســتعدادهای کنشــگرانه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح سراسری در منطقه ۱۰ شهر تهران تعداد ۲۴۳ دانش آموز مقطع اول و دوم متوسطه در محورهای مختلف با ارسال آثار خود به دبیرخانه منطقه واقع در فرهنگسرای عطار نیشابوری به رقابت پرداختند.

در این رقابت پس از ارزیابی اولیه توسط کمیته داوران تعداد ۴۶‌نفر به دور نهایی راه پیدا کردند که به تفکیک بخش های مختلف این جشنواره عبارت است از: علمی و فناوری تعداد ۶‌نفر، رسانه و فضای مجازی تعداد‌ ۲نفر، فرهنگی (قرائت قرآن کریم ، حفظ قرآن، داستان، مداحی، شعر و اذان و اقامه) تعداد ۱۲‌نفر، هنری(گویندگی، تصویرسازی، عکاسی، نقاشی، هنرهای سنتی و دستی، خوشنویسی، موسیقی، هنرهای نمایشی و صدا پیشگی) ۱۲‌نفر، ورزشی ۱۴‌نفر.

وی با اشاره به نحوه ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه خاطر نشان کرد: در جلسه داوری نهایی به مدت چند دقیقه نوجوانان منتخب به صورت حضوری به معرفی خود و آثارشان پرداختند ، سپس داوران نظرات خود را ارائه و هر داور امتیازات مورد نظر را لحاظ و در نهایت با جمع زدن این امتیازات، ۵‌نفر از نوجوانان کنشگر فرهنگی به عنوان برگزیده دومین جشنواره نوجوونیم منطقه ۱۰ مشخص و به مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی می شوند.

در ضمن دبیرخانه جشنواره منطقه ۱۰ در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار