مدیر کانون فرهنگی تربیتی رضوان:

تعامل دانش‌آموزان با کانون باید اجرایی شود

محمود‌آباد (پانا) - مدیر کانون فرهنگی تربیتی رضوان محمودآباد گفت تعامل دانش‌آموزان با کانون باید اجرایی شود، اولویت این است که دانش‌آموزان کانون را بشناسند و برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری وارد کانون شوند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تعامل دانش‌آموزان با کانون باید اجرایی شود

سیده لیلا حسینی از ۴ کلاس در حال برگزاری اعم از کلاس بازیگری، خبرنگاری، سواد رسانه، نقاشی و شنا در کانون خبر داد و افزود: در صدد فعالیت کانون در بعد از ظهرها هستیم زیرا دانش آموزان طی سال‌ تحصیلی صبح ها در مدارس هستند و بعدازظهرها بیشتر می‌توانند فعال باشند.

حسینی جوانه ها را برنامه بانشاط دانست و بیان کرد: جوانه ها برنامه‌‌ای بانشاط است، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی که طی سال تحصیلی همکاران ما این برنامه را به نحو احسن اجرا می‌کنند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی رضوان ادامه داد: برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم انجمن های ۱۲ گانه برنامه ریزی شده است که در حال حاضر انجمن خبرگزاری، طبیعت یاران و قرآن و عترت فعال است و سعی ما بر این است که همه این انجمن ها را فعال کنیم و دانش آموزان پای کار بیایند.

وی افزود: تصمیم داریم در نهایت، اردویی برای دانش آموزان انجمن ها داشته باشیم و تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفتیم.

حسینی در ارتباط با سینما مهر کانون عنوان کرد: ما در حال راه اندازی سینما مهر کانون هستیم و اقدامات اولیه در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم بعدازظهرها برای دانش آموزان و خانواده ها سینما مهر را برگزار کنیم.

وی از راه اندازی کانون طی ۴ ماه گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که به اطلاع همکاران برسانیم صبح ها می‌توانند زنگ های ورزش دانش آموزان را برای استفاده از استخر به کانون بیاورند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی رضوان ادامه داد: برای فرهنگیان و دانش آموزان این تسهیلات را ایجاد کردیم که به صورت نیم بها بتوانند از استخر کاسپین کانون استفاده کنند.

حسینی در پایان گفت: با تعاملی که با وزارتخانه داشتیم قرار بر این شد تا حیاط کانون را با نصب چمن مصنوعی و راه اندازی آلاچیق برای بهره برداری بهتر و مکان اردویی آماده کنیم.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار