انتقال معاون وزیر صمت به تهران در پی حادثه رانندگی

تهران (پانا) - معاون وزیر صمت بر اثر ضربه در سانحه رانندگی در قزوین دچار مصدومیت شده است و به درخواست خود به بیمارستانی در تهران برای ادامه درمان منتقل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقال معاون وزیر صمت به تهران در پی حادثه رانندگی

‌محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت که پیش از ظهر با دو تن از همراهان برای افتتاح طرح‌های صنعتی و بازدید از واحد‌های تولیدی، عازم استان زنجان شده بود، در کنار گذر شمالی قزوین، دچار سانحه رانندگی شد.

‌روابط عمومی بیمارستان رازی تامین اجتماعی استان قزوین اعلام کرد: «معاون وزیر صمت در این سانحه از ناحیه سر و قفسه سینه دچار ضربه شدید شده است. در ابتدای پذیرش علائم حیاتی وی مناسب نبود، اما اکنون علائم حیاتی آقای برادران خوب است. معاون وزیر صمت بر اثر ضربه دچار شستگی دنده و خونریزی ریه شده است، همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت جسمانی و ادامه روند درمان در قزوین وجود دارد، اما به درخواست آقای برادران، وی جهت رفاه حال خانواده به بیمارستانی در تهران برای ادامه درمان منتقل خواهد شد».

‌رادران آذرماه پارسال هم بر اثر سوء قصد مدتی را در بیمارستان بستری بود. به گفته سخنگوی دستگاه قضا، تحقیقات تکمیلی این پرونده انجام شده و برای متهم اصلی و ۴ همدست او قرار وثیقه صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار