محکومیت جنایات داعش در کرمان توسط نمازگزاران جمعه قم

قم (پانا) - مردم قم پس از برپایی نماز جمعه با راهپیمایی، انزجار خود را از جنایات ددمنشانه گروه‌های تروریستی در کرمان اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
محکومیت جنایات داعش در کرمان توسط نمازگزاران جمعه قم

شهر قم، پایتخت انقلاب و شهر قیام و اقامه امروز همزمان با دهه بصیرت و در آستانه سالروز قیام 19 دی، شاهد راهپیمایی دشمن شکن نمازگزاران جمعه در محکومیت جنایت تروریستی داعش صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در کرمان بود.

راهپیمایان که در بین آنها جمع زیادی از مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طلاب و روحانیون، دانشجویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان و سایر قشرهای مردم حضور داشتند، در حالی که تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و پرچم ایران و فلسطین را در دست داشتند با شعارهای کوبنده مسیر مصلای قدس تا چهارراه شهدا را راهپیمایی کردند.

حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده و نیز افرادی از کشورهای مختلف با پلاکاردهای متنوع و دستنوشته های ابتکاری در راهپیمایی جلوه خاصی به مراسم ضداستکباری امروز بخشیده بود.

راهپیمایان در پایان با شعارهای کوبنده و مشت های گره کرده بندهای قطعنامه را تایید و ضمن محکوم نمودن جنایات داعش و صهیونیست کودک کش، بر پاسخ سخت به تروریست ها و نیز تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در استمرار راه و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار