مراسم گرامیداشت شهدای کرمان در ۷۵۰ مسجد قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان امشب در ۷۵۰ مسجد و ۱۰۰ هیئت در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت شهدای کرمان در ۷۵۰ مسجد قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که هنوز غم فراق او را در دل داشتیم، غمی دیگر بر آن نشست و به سوگ هموطنان عزیزمان می‌نشینیم.

وی ادامه داد: شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی دشمنان همزمان با مراسم پاس‌داشت سردار شهید سلیمانی در شهر کرمان، قلب همه مسلمانان جهان و رهروان مسیر شهدا را داغدار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، ابراز کرد: ابعاد و نقشه‌های شوم و خبیثانه دشمنان روز به روز برای مردم سراسر جهان آشکار و روشن می‌شود و آنان نیز میدانند که ملت غیور ایران هرگز دست از آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای والامقام دست نخواهند کشید.

شعبان زاده انتقام راهبردی از این حادثه تروریستی را اخراج آمریکا از منطقه و نابودی کامل رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: بدون شک این اقدامات پلیدانه دشمنان، بی پاسخ نخواهد ماند و با عنایت حضرت زهرا(س) انتقام خون مطهر سردار شهید سید رضی موسوی و شهدای حادثه تروریستی کرمان گرفته خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شهر کرمان با حضور مردم ولایت‌مدار استان امشب پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در ۷۵۰ مسجد و ۱۰۰ هیئت سطح استان قم، برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار