نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دانش‌آموزان را مقاوم تربیت کنیم

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به رشادت‌های شهید‌القدس و شهدای محور مقاومت به ایثار و ازجان‌گذشتگی سیدرضی موسوی فرزند برومند استان، اشاره و اظهار کرد‌ در داستان حمایت از ولایت، حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌تنهایی از ولایت امام زمان خود امیر مومنان امام‌علی(ع) استقامت ورزید و از جان خود گذشت.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان را مقاوم تربیت کنیم

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در آئین زنگ مقاومت در دبستان شاهد پسرانه ابتدایی با بیان این‌که شهید سلیمانی پیرو مکتب فاطمی بود از مسئولان آموزش و پرورش و خانواده‌ها خواست تا نونهالان خود را مقاوم پرورش دهند و درس مقاومت و ایستادگی را از مکتب سلیمانی که ناشی از تربیت حماسی بود، بهره گیرند.

وی با اشاره به حافظ قرآن بودن ۴۰ درصد مردم غزه بر تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به تمسک قرآن و اهل بیت تاکید و اظهار کرد: روز مقاومت که به نام شهید سلیمانی ثبت شده برای این است که فرزندان خود را مقاوم تربیت کنیم تا آن‌ها در آینده به جوانانی برومند بدل شوند و تضمین‌کننده بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

گفتنی است؛ در پایان این آیین، زنگ مقاومت با حضور فرزندان بسیجی شهیدِ علمی محمد پازوکی‌طرودی و محمدحسین حمزه از شهدای والامقام مدافع حرم نواخته، از مادر و همسر شهید تفحص، تجلیل و میثاق‌نامه با آرمان‌های شهید سلیمانی توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار