آموزش خیاطی در خانه هلال شهر نقنه فرصتی برای درآمد زایی بانوان

بروجن(پانا) - کارگاه توانمندسازی اعضای خانه هلال محله قشقایی شهر نقنه به‌منظور آموزش خیاطی به خانواده‌های علاقه‌مند برپا شد که پس از آموزش بتوانند در راستای کمک به خانواده و رشد تولید و درآمدزایی از این آموخته‌ها استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش خیاطی در خانه هلال شهر نقنه فرصتی برای درآمد زایی بانوان

ایرج کیانی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در خصوص فعالیت خانه های هلال عنوان کرد: خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که به اختصار "خانه هلال" نامیده می‌شود، مرکزی است با ساختار داوطلبی بدون نیروی انسانی رسمی، پیمانی یا قراردادی در سطح محلات شهرها و روستاها که توسط اعضا، داوطلبان، خیرین، نیکوکاران و واقفین اداره می‌شود.

کیانی هدف از تاسیس خانه های هلال را تحقق شعار داوطلب محوری و بهره‌مندی از مشارکت افتخاری و داوطلبانه همه افراد متقاضی فعالیت در جمعیت هلال‌احمر برشمرد و گفت: به منظور ارتقا فرهنگ داوطلبی، توجه به صلح و دوستی، کرامت انسانها در جامعه و تقویت روحیه مدافعه‌گری در زمان آرامش و در مواقع بحران در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و حمایت از زندگی و سلامت آحاد افراد جامعه ارائه آموزش‌های امدادی و اصول و روش‌های خدمات داوطلبانه به همگان بویژه جوانان در سطح محلات شهری و روستاها توسط خانه های هلال در شهرستان بروجن ارائه می شود.

وی افزود: این کارگاه با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای به صورت رایگان در محل خانه هلال محله قشقایی شهر نقنه آماده آموزش به هنرجویان علاقمند و در جهت ایجاد درآمد و اشتغال آفرینی برای بانوان خانه دار است.

کیانی در پایان گفت: از همه شرکت کنندگان به پاس استقبال از این کارگاه و از رئیس سازمان فنی و حرفه ای، رئیس خانه هلال محله قشقایی ها، رابط خواهران خانه هلال و مربی سازمان فنی و حرفه‌ای و کلیه افرادی که سبب شکل گیری این کارگاه شدند تشکر می کنم و امید است در پایان زمینه اشتغال برای هنرجویان مستعد فراهم شود.

خبرنگار: آتنا حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار