۳ بازیکن سپاهان در لیست مازاد

تهران (پانا) -  کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان‌ پس از مشورت با مورایس برای تعدیل بودجه در لیست مازاد قرار گرفته‌اند و نیم فصل از جمع طلایی‌پوشان اصفهان جدا خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۳ بازیکن سپاهان در لیست مازاد

چندی پیش بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان را به دلیل تخطی از قونین سقف بودجه جریمه و ۴ امتیاز از طلایی‌پوشان اصفهان کسر کرد، هر چند این رأی توسط کمیته استیناف فوتبال شکسته شد و امتیازات سپاهان بازگشت، اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کردند که این باشگاه باید قرارداد ۶ بازیکن خود را اصلاح کند، تا آن‌ها بتوانند در لیگ برتر به میدان بروند.

همین موضوع باعث شد که ژوزه مورایس نتواند در دیدار قبلی این تیم مقابل گل‌گهر از این نفرات که اتفاقاً از بازیکنان اصلی هم هستند استفاده کند و در نهایت تن به شکست ۳ بر یک داد. پس از این ماجرا باشگاه سپاهان درخواست جدیدی را مطرح کرد و به سازمان لیگ وعده داد در نیم فصل نام ۳ بازیکن را در فهرست مازاد قرار دهد، تا تعادل بودجه‌ای لازم برقرار شود.

صبح امروز بود که منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها از ارسال این نامه خبر داد و تأکید کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تأیید شده، ۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند. با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.

این باشگاه برای حل این مشکل تصمیم گرفته نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور، را در فهرست مازاد قرار دهد، اما این بازیکنان چه کسانی هستند؟ گفته می‌شود کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که پس از مشورت با مورایس برای تعدیل بودجه در لیست مازاد قرار گرفته‌اند و نیم فصل از جمع طلایی‌پوشان اصفهان جدا خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار