محمد امین کرم‌زاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس شد

شیراز (پانا) - طی حکمی از سوی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور محمد امین کرم‌زاده به عنوان رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس منصوب شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد امین کرم‌زاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، در مراسم معارفه کرم‌زاده، ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان دانش‌آموزی استان فارس و مرتضی کریمی رئیس پیشین این سازمان، گفت: در دو سال اخیر تحولات بسیار خوبی در سازمان دانش‌آموزی استان شکل گرفت که نتیجه مدیریت خوش فکر و تیم همراه ایشان بوده است.

محمد خلیل عسکری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فکری جوانان در آموزش و پرورش گفت: باور ما استفاده از این ظرفیت در تمام ابعاد تربیتی نظام آموزش و پرورش است که خوشبختانه نیز اعتماد به جوانان نتیجه مطلوب داشته است و توانسته‌اند در رده‌های مدیریتی موفق حاضر شوند.

وی انتصاب رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی فارس را در راستای رویکرد جوانگرایی بدنه مدیریتی آموزش و پرورش دانست و افزود: محمد امین کرم‌زاده از جوانان انقلابی است که شایستگی این مسوولیت را دارد و امیدوارم با حضور ایشان سازمان دانش‌آموزی همچون گذشته در استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان و رسالت تربیت اجتماعی خود موفق باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مرتضی کریمی، رئیس پیشین سازمان دانش‌آموزی فارس و مشاور امور جوانان مدیرکل، محمد امین کرم‌‍‍زاده به عنوان رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و رضا مرادی کوچی به عنوان مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

محمدامین کرم‌زاده که پیش از این معاون اداری و مالی سازمان دانش آموزی استان فارس و مسئولیت ارزیابی و عملکرد این سازمان را برعهده داشته است، در دوران معاونت خود نیز موفق به کسب رتبه نخست مالی اداری کشور به لحاظ انضباط اداری در این سازمان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار