ساعدی در گفت‌وگو با پانا:

۹ دی سالروز پیروزی مردم با بصیرت ایران و تجدید بیعت با رهبری است

مردم با حضور در چهاردهمین سالگرد ۹ دی مشت محکمی بر تهدیدات دشمن می‌زنند

تهران (پانا) - نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس با اشاره به تاثیر حضور مردم در حماسه ۹ دی ماه سال 88 در یأس دشمن از نابودی ایران، گفت ۹ دی سالروز پیروزی مردم با بصیرت ایران و تجدید بیعت با رهبری است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۹ دی سالروز پیروزی مردم با بصیرت ایران و تجدید بیعت با رهبری است

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به حماسه ۹ دی، گفت: «حماسه 9 دی یک نقطه عطف تاریخی در ایران اسلامی است. با توجه به اینکه مردم ایران، ملتی با بصیرت و فهم و شعور بالایی هستند، با لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب در میدان ایستادند. مردم ایران با حضورشان فتنه را از بین بردند. این مساله به عنوان یک نقطه عطف تاریخی و به عنوان یک عهد و پیمان مجدد با ولایت و رهبری تلقی می‌شود.»

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نقش تاریخی و انقلابی حماسه نهم دی ماه در ابعاد اجرایی و سیاسی کشور، اظهار کرد: «حضور مردم در حماسه نهم دی ماه سال 88 تمام نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرد و تمام دشمن‌های داخلی و خارجی ایران را مأیوس کرد. بنابراین نهم دی ماه یک روز تاریخی در تقویم اجرایی، سیاسی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود. نهم دی ماه سالروز پیروزی مردم با بصیرت ایران بر نقشه‌های شوم دشمن خارجی و سناریوهای تعریف شده دشمن است.»

وی درباره حضور مردم در سالگرد حماسه نهم دی در سراسر کشور بیان کرد: «ما نیز انتظار داریم ملت شریف ایران مانند همیشه و همچون سابق این مناسبت بسیار مهم را بار دیگر عهد و پیمان مجدد با ولایت خودشان در روز نهم دی ایجاد کنند. مردم با حضور خود در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی بار دیگر مشت محکمی بر تهدیدات دشمن که امروزه به واقع کل محور مقاومت در را برگرفته است می‌زنند.»

ساعدی حضور مردم را بیعت مجددی برای مردم ایران دانست و افزود:«ملت شریف ایران با حضور خود بار دیگر با رهبر، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انسانی و اسلامی خود بیعت مجدد می‌کنند. ما انتظار داریم همه ملت با حضور خود تجدید بیعت کنند و دشمنان کشور را مأیوس‌تر از قبل کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار