دبیرستان پسرانه خیّرساز ۱۲ کلاسه «صفری» کرمان به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - دبیرستان پسرانه خیّرساز ۱۲ کلاسه متوسطه اول «صفری» در محله سرآسیاب فرسنگی شهر کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۳۶۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان پسرانه خیّرساز ۱۲ کلاسه «صفری» کرمان به بهره‌برداری رسید

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی در این مراسم گفت: موضوع مدرسه‌سازی بسیار مهم است و هر چقدر در مدرسه‌سازی بکوشیم برای آینده‌سازی تلاش کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه میزان میهن‌دوستی افراد از میزان علاقه و توجه آنان به آموزش و پرورش مشخص می‌شود، افزود: مردمی‌سازی و امیدآفرینی از اصول دولت سیزدهم است و ساختن مدرسه‌ها موجب انتشار امید در جامعه می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بدون کمک خیران تا این حد نمی‌توانستیم در مدرسه‌سازی موفق باشیم، گفت: روحیه کریمانه کرمانی‌ها که در امر خیر مدرسه‌سازی از هم سبقت می‌گیرند، ستودنی است. خیران با زحمت درآمد کسب می‌کنند اما به راحتی انفاق می‌کنند.

صحرایی اظهار کرد: خیران به ما این درس را می‌دهند که یک بار بیشتر زندگی نمی‌کنیم؛ پس جوری زندگی کنیم تا بتوانیم منشا خیر باشیم. خیران به این دنیا زیبایی‌های زیادی می‌افزایند.

وی با اشاره به اینکه تزکیه بر تعلیم مقدم است، گفت: مطالبه من از مسئولان این مدرسه و دانش‌آموزان این است که هر سال، سالگرد درگذشت پدر برادران صفری (خیران مدرسه‌ساز) در مدرسه گرامی داشته شود.

دبیرستان پسرانه خیّرساز ۱۲ کلاسه متوسطه اول «صفری» در محله سرآسیاب فرسنگی شهر کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و با ۱۳۰۷ مترمربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار