‌معاون فرهنگی و پرورشی استان خراسان رضوی‌:

تشکل‌های دانش‌آموزی بستر مناسبی برای ترویج سیره سردار سلیمانی است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت‌ دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی مختلف می‌توانند با ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی مناسب در بستر فعالیت‌های تشکیلاتی خود به معرفی و ترویج و تبلیغ ابعاد مختلف زندگی و شخصیت سردار سلیمانی بپردازند و از این مسیر این معارف را به دوستان خود منتقل کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی بستر مناسبی برای ترویج سیره سردار سلیمانی است

علی مهدوی‌خواه گفت: دانش آموزان برای زنده نگه داشتن یاد شهید سلیمانی در اولین قدم باید ابعاد زندگی و شخصیت این شهید بزرگوار را با مطالعه کتاب ها و محتوی موجود در این زمینه بشناسند و سپس به دنبال انتقال این معارف به دوستان خود باشند.

مهدوی خواه افزود: برگزاری مراسم یادبود شهدا و شرکت دانش آموزان در این برنامه ها باعث می شود دشمنان ما از جوان و نوجوان ما ناامید شوند و بدانند برخلاف انتظار آنها نسل جدید ما نه تنها شهدا و آرمان های آنان را فراموش نمی کنند بلکه در حال انتقال این معارف از طریق فضای حقیقی و مجازی هستند.

وی در پایان با اشاره به فراهم شدن منابع گسترده و محتوی مناسب در زمینه شناخت سردار سلیمانی، از دانش آموزان خواست تا با طرح این پرسش از خود که چه عامل یا عواملی باعث شد تا سردار سلیمانی محبوب شوند، به مطالعه بپردازند.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار