رفتار معلمانه آقای وزیر در مراسم افتتاح مجتمع برکت شهید سلیمانی

تهران (پانا) - بزرگترین پروژه آموزشی سال جاری کشور با ۴۰ کلاس به‌نام مجتمع برکت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رفتار معلمانه آقای وزیر در مراسم افتتاح مجتمع برکت شهید سلیمانی

بزرگترین پروژه آموزشی سال جاری کشور با ۴۰ کلاس به‌نام مجتمع برکت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استان در کرمان افتتاح شد.

کلنگ این پروژه که از زمان خاکسپاری سردار سلیمانی بر زمین زده شد و حالا در آستانه چهارمین سالگرد این شهید با حضور مسئولان ملی و استانی به بهره برداری رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: این مدرسه در ۲ مقطع متوسطه و ابتدایی در شهرکی ساخته شده که از نظر فضای آموزشی باعث تقویت این منطقه می‌شود.

رضا مراد صحرایی افزود: این پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره نوسازی مدارس و بنیاد برکت احداث شده است.

همچنین وزیر آموزش و پرورش، در این مراسم به دلیل زیر آفتاب قرار گرفتن دانش‌آموزان این مدرسه که برای مراسم افتتاح آمده بودند، سخنان خود را فقط در یک جمله خلاصه و آن را خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد.

این رفتار معلمانه از سوی وزیر آموزش و پرورش اولین بار نیست که رخ می‌دهد، زمانی که وی در آبان‌ماه امسال برای افتتاح مدرسه ابوریحان در شهر بجنورد حضور یافته بود نیز پس از طولانی شدن مراسم افتتاح مدرسه و معطل ماندن دانش‌آموزان زیز آفتاب، دستور به جابه‌جایی مسئولان با دانش‌آموزانی که زیر آفتاب قرار داشتند، داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار