تفاهم‌نامه ساخت پنج فضای آموزشی و ورزشی در نیشابور امضا‌ شد

نیشابور (پانا) -‌ تفاهم‌نامه ساخت پنج فضای آموزشی و ورزشی در نیشابور با حضور خیر نیک‌اندیش‌ عبدالرضا وکیلی، مدیر‌کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی‌ به امضا‌ رسید.

کد مطلب: ۱۴۳۵۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه ساخت پنج فضای آموزشی و ورزشی در نیشابور امضا‌ شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت و برکت حاصله از وجود پررنگ خیر کشوری عبدالرضا وکیلی گفت: در این نشست صمیمی مقرر شد پنج فضای آموزشی و ورزشی با همت این خیر نیک نام و مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته شود.

سید مهدی قاضی افزود: احداث مدرسه ۱۲ کلاسه الیشه در منطقه محروم شهرستان، احداث آموزشگاه ۱۰ کلاسه شهید عشقی در منطقه فیض آباد، ساخت شش کلاس درس در طبقه دوم آموزشگاه وکیلی۳، احداث سالن ورزشی وکیلی ۹۹ و احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه وکیلی ۱۰۰، پروژه هایی است که تفاهم نامه ساخت آنها به امضاء رسید.

وی به مشکلات حاکم بر سیستم تعلیم و تربیت پرداخت و ادامه داد: چالش کمبود نیروی انسانی، کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی و مدارس دوشیفت، عدم پرداخت اضافه تدریس به نیروها، تعیین تکلیف نشدن نیروهای خرید خدمات، سیستم گرمایشی نامناسب در برخی از مدارس، سرویس های بهداشتی نامناسب در برخی از آموزشگاه ها، نامناسب بودن محوطه مدارس، آسفالت نامناسب، از جمله مشکلات موجودی است که باید به آن توجه ویژه شود.

خیر نیک اندیش مهندس عبدالرضا وکیلی در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت سالن ورزشی وکیلی ۹۹ و طبقه فوقانی وکیلی ۳ را به سرعت شروع خواهیم کرد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: خوابگاه وکیلی۹ نیز پس از تایید نقشه به سرعت آغاز و به امید خدا تا عید نوروز به بهره برداری می‌رسد.

ساخت دو پروژه شهید الیشه و شهید عشقی نیز به زودی آغاز و تا مهرماه تکمیل و زمین چمن مصنوعی مجتمع وکیلی ۱۰۰ نیز پس از کارشناسی آغاز می شود.

خبرنگار دانش آموز - طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار