هم زمان با سراسر کشور؛

اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد اجتماع بزرگ با عنوان فرزندان حاج قاسم با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور در مدارس استان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

حجت دبیقی در گفت‌وگو با پانا در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با اعلام این خبر افزود: آئین نمادین آغازین این طرح روز پنجشنبه هفتم دی ماه ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود.

وی با تشریح مهمترین برنامه های دهه بصیرت و ولایت در مدارس استان گفت: برپایی ایستگاه هنری و نقاشی با موضوع بصیرت و یاد حاج قاسم در مدارس، اجرای پویش املا و انشانویسی ویژه دانش آموزان ابتدایی و اجرای شب شعر دانش آموزی از مهمترین این برنامه ها است.

دبیقی افزود: پویش بزرگ عمو قاسم شامل آثار متنوع در زمینه دلنوشته، نقاشی، خطاطی، عکس نوشته، کلیپ کوتاه از بازخوانی جملات سردار دل ها و مسابقه کتابخوانی که در بخش رویداد پیام رسان شاد قرار داده شده از دیگر برنامه های این دهه است.

وی گفت: شهمچنین نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس، برگزاری یادواره ها و یادمان ها، اختصاص برنامه های آغازین مدارس به معرفی ابعاد گوناگون شخصیت سردار سلیمانی و اجرای برنامه های خلاقانه و مختلف فرهنگی هنری را از برنامه های دهه بصیرت و مقاومت برشمرد.

دبیقی در ادامه اظهار کرد: همچنین میثاق نامه دانش آموزی با عنوان (من قاسم سلیمانیم) در زمینه تجدید پیمان با آرمان های شهید سلیمانی، نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس در این دهه در مدارس استان اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دشمنان انقلاب به شدت به دنبال کمرنگ کردن روحیه حماسی و شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک بوده و تلاش بسیاری کرده‌اند تا یاد و نام حاج قاسم در دل نوجوانان و جوانان به فراموشی سپرده شود.

دبیقی در پایان با اشاره به رشادت‌ها و خدمات ارزنده شهید سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت گفت: به منظور ارج نهادن به این خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی در مدارس سراسر استان با حضور حماسی خود یاد و خاطره آن بزرگ مرد انقلاب و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار