همزمان با هفته سواد‌آموزی؛

همایش ضرورت پژوهش در آموزش در شهرستان چناران برگزار شد

چناران (پانا) - همایش ضرورت پژوهش در امر آموزش با حضور امامی راد نماینده شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش‌، معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش‌، مدیران مدارس وپژوهشگران برتر سال تحصیلی گذشته این شهر در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش ضرورت پژوهش در آموزش  در شهرستان چناران برگزار شد

محسن رهنما مدیر آموزش و پرورش چناران در این مراسم با توجه به اهمیت ایجاد انگیزه در دانش آموزان توسط همکاران در مدارس در حوزه پژوهش گفت‌: ارتقای جایگاه پژوهش و تحقیق نیازمند نگاه ویژه در به این حوزه است که امیدوارم با همکاری و همیاری حوزه آموزش و استفاده از ظرفیت پژوهشسرای فردوسی چناران، رتبه شهرستان در استان ارتقاء پیدا کند.

امامی راد نماینده شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک هفته نهضت سواد آموزی، از فعالان و آموزشیاران تقدیر و تشکر کرد واز اهمیت فراگیری علم و دانش در همه مراحل زندگی گفت‌.

امامی راد پیشرفت علمی کشور در بعد از انقلاب را مرهون پژوهش و تلاش های نخبگان انقلابی دانست و گفت‌: راه حل مشکلات کشور ورود نخبگان و استفاده از ظرفیت نخبگان کشور در امر پژوهش و کارهای علمی است‌.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود‌: در این بیانیه نگاه مخاطب مقام معظم رهبری ملت ایران و بویژه جوانان هستند که چکیده آن نگاه ویژه به گذشته و امید به آینده است.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر سال تحصیلی گذشته که در استان حائز رتبه های برتر علمی و پژوهشی شده بودند تقدیر بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از کارهای پژوهشی و علمی هنرجویان پژوهشسرای فردوسی چناران برپا شده بود که افراد حاضر دراین مراسم از آن بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار