معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ملارد:

تربیت تمام‌ساحتی، در کلاس‌های درس اتفاق می‌افتد

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ملارد، وقوع تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را فقط در کلاس‌های درس قابل اتفاق دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام‌ساحتی، در کلاس‌های درس اتفاق می‌افتد

روح‌‌اله کرمانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در نشست هم‌اندیشی مدیران صفادشت گفت: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، یکی از نهادهای وابسته به آموزش و پرورش است که مسئولیت برنامه‌ریزی، تدوین و انتشار کتاب‌های درسی را دارد.

کرمانی بر ارتباط بین سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با معلمان برای دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: معلمان با صلاحیت‌ترین افراد برای نقش‌آفرینی و اجرای برنامه درسی هستند، به همین دلیل باید ارتباط مستقیمی بین طراحان آموزشی کتاب‌های درسی یعنی مؤلفان سازمان پژوهش با مجریان طرح‌های آموزشی یعنی معلمان برقرار کنند تا آن‌ها بتوانند اطلاعاتشان به روز کنند و دسترسی به منابع دست اول آموزشی داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ملارد، در ادامه با تأکید بر افزایش تعامل بین مؤلفین و معلمان تشریح کرد: برای این‌که تربیت تمام ساحتی در مدارس‌ و در کلاس‌های درس اتفاق بیفتد باید هر روز دانش‌افزایی در معلمان ایجاد شود هر چه دانش و مهارت معلمان به روز باشد تعلیم و تربیت تمام ساحتی در کلاس‌های درس بیشتر اتفاق می‌افتد‌.

این مقام مسئول خطاب به مدیران تصریح کرد: اجرای این دوره‌ها و دانش‌افزایی‌ها برایم بسیار حائز اهمیت است و مستقیم روی کیفیت اجرای این دوره‌ها نظارت می‌کنم. مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای این دوره‌ها را آموزش نیروی انسانی و تکریم مقام معلم، به عهده دارد تا این دوره‌های مهم به شکل مطلوب و اثرگذار اجرا شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار