نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جذب ۱۰۰ هزار نفر در حوزه آموزش و پرورش کشور

بیرجند (پانا) - نماینده مردم شهرهای فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی از جذب ۱۰۰ هزار نفر در حوزه آموزش و پرورش در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۱۰۰ هزار نفر در حوزه آموزش و پرورش  کشور

حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی در شورای آموزش و پرورش شهرستان سرایان با اعلام این خبر افزود: بیش از ۲۵ هزار نفر در حوزه امور پرورشی و ۷۵ هزار نفر در حوزه آموزشی در وزارت آموزش و پرورش جذب می شوند.

وی با بیان مشکلات موجود بویژه در مباحث مالی اذعان داشت: همه باید شب و روز تلاش کنیم تا عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود.

وی برآیند کلی اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وقتی شرایط را بررسی می کنیم آرامش، انسجام و رشد در برنامه ها و رویکردها در ابعاد مختلف آموزشی و پرورشی دیده می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از پیگیری امور به صورت پراکنده و غیر منسجم باید پرهیز کرد و مسایل را با اتحاد و همدلی باید به سرانجام رساند.

حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی تاکید کرد: در انجام امور و پیگیری ها بدور از نگاه های سیاسی و طایفه ای با احتساب اولویت های مورد نیاز شهرستان عمل کرد که اقداماتی که در زمینه راه ها، بهداشت و درمان و مسکن امروز شاهد هستیم نتیجه همین نگاه است که با همه کمبودها و محدودیت ها اقدامات مهمی انجام شده است. باید اولویت‌های آموزشی و پرورشی احصا، هدف‌گذاری و زمان‌بندی برای تحقق برنامه‌ها در نظر گرفته شود و امور به صورت متمرکز پیگیری و حل شوند.

وی عنوان کرد: باید متناسب با ضرورت‌ها، نیازها همراه با کارشناسی و به صورت علمی پروژه‌ها را مشخص و از شتاب‌زدگی پرهیز کرد چون ضرر و زیان به بیت‌المال را به همراه دارد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد: باید همه دست‌اندرکاران با نگاه جهادی و همدلی موضوعات را پیگیری و به نتیجه برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار