مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

افتتاح سه پروژه طرح توسعه منطقه تبادکان

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت با توجه به اینکه تراکم بالای جمعیت دانش آموزی باعث شده مدارس منطقه تبادکان دو یا سه شیفته برگزار شود، طرح توسعه مدارس که از سیاست‌های اداره کل نوسازی مدارس است، برای این منطقه اجرا شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سه پروژه طرح توسعه منطقه تبادکان

سید امیر شوشتری در حاشیه مراسم افتتاح سه پروژه طرح توسعه منطقه تبادکان بیان کرد: در منطقه تبادکان زمین مناسب به دلیل تراکم جمعیت جهت ساخت مدرسه در محدوده های پرتراکم فراهم نبود، اما طرح توسعه مدارس که از سیاست های جدید اداره کل نوسازی مدارس است، به نحوی برای این منطقه اجرا شد تا تراکم جمعیت دانش آموزی در مدارس کمتر شود.

وی تاکید کرد: توسعه مدارسی که شرایط لازم را داشته اند در دستور کار قرار گرفته که امروز شاهد افتتاح سه پروژه از طرح های توسعه هستیم تا دانش آموزان در فضای مناسب تحصیل کنند.

وی ادامه داد: این پروژه ها با همکاری و مساعدت بنیاد علوی انجام پذیرفته که کار بسیار باارزشی است، زیرا این طرح برای اولین بار در این بنیاد اجرایی شده است.

شوشتری خاطرنشان کرد: برای اینکه دانش آموزان در فضای مناسب تحصیل کنند از هر راه ممکن نسبت به ساخت و توسعه مدارس اقدام خواهیم کرد. تمام تلاش خود را برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی به ویژه حاشیه شهر به کار گرفته ایم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار