استاد‌ کار آفرین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

یکی از گزینه‌های مهم کارآفرینی‌ خلاقیت در خلق فرصت‌ها است

اصفهان‌ (پانا) - جلسه گروه ویژه پیشتازان دختر و پسر استان اصفهان با موضوع کار‌آفرینی با حضور ‌محمد علی الله یاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از گزینه‌های مهم کارآفرینی‌ خلاقیت در خلق فرصت‌ها است

‌محمد علی الله یاری استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کار آفرین در گفت و گو با پانا گفت‌: «هدف از برگزاری این جلسه این است که ما بدانیم به کجا نگاه کنیم و چه کارهایی انجام دهیم تا به اهداف مورد نظر برسیم‌».


وی افزود: «‌یکی از گزینه‌های مهم کار آفرینی‌، خلاقیت در خلق فرصت‌هاست‌».

الله یاری مطرح کرد: «‌کلمه کار‌آفرینی یعنی ارزش‌آفرینی‌؛ باید کاری را انجام دهیم که غیر از سود مالی‌، برای جامعه هم ارزشمند باشد‌».

الله یاری در ادامه اظهار کرد: «‌این دوره ها باعث می شود تا آگاهی دانش آموزان افزایش یافته و نگرش آنها نسبت کار آفرینی قبل از ورود به دانشگاه اصلاح شود و مقدمات آن را آموزش ببینند»‌.

در ادامه طیبه کابلی مربی گروه ویژه پیشتازان دختر بیان کرد: «‌خلاقیت در ذهن دانش آموزان زنده شد و می‌توانیم با خلاقیت و نیاز‌هایی که جامعه دارد، بتوانیم با حداقل سرمایه ولی یک خلاقیت در کنار آن باشد می‌توانیم درآمد زیادی داشته باشیم.»

وی اذعان کرد: «‌ایده‌های بسیار زیبایی را تلنگر زدند و در نهایت از دانش‌آموزان خواستند برای ماه آینده ایده‌های کاربردی و مورد نیاز جامعه را بپردازند».

همچنین حسین حسن‌زاده مربی گروه ویژه پیشتازان پسر ادامه داد: «‌هدف از برگزاری چنین جلساتی این است که دانش آموزان از بستر کار آموزشی آموزش و پرورش خارج شوند و آنچه که یاد میگیرند را به منصه ظهور برسانند».

حسن‌زاده خاطر‌نشان کرد: «‌سعی می‌کنیم این کلاس هارا برای دانش آموزان بیشتر قرار دهیم تا دانش آموزان بتوانند ارزش آفرینی کنند و تاثیری در جامعه داشته باشند».

دانش‌آموزخبرنگاران‌: آیسانا زمانی، ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار