اعلام جزئیات برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان‌

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ‌جزئیات برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان‌

به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده در این باره گفت: نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار می‌شود که از اول هفته قرآن، فرآیند ثبت‌نام معلمان علاقه‌مند آغاز شده است و این رقابت در رشته‌های قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام در ۳ مرحله به صورت فرآیندی برگزار می‌شود.

وی افزود: بستر ثبت‌نام این مسابقات از روزهای گذشته در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی در بخش نورینو برای فرهنگیان مهیا شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه My.medu.ir نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های مذکور اعلام آمادگی کنند.

باقرزاده بیان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری مسابقات در مرحله منطقه‌ای دهه مبارک فجر است که این مرحله به همت کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور و معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مرحله دوم مسابقات که مرحله استانی است به کمک معاونان پرورشی و روسای قرآن، عترت و نماز استان‌ها در هفته بزرگداشت مقام معلم و مرحله کشوری نیز در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگیان می‌توانند ضمن ثبت‌نام در سامانه ذکر شده نسبت به دریافت اطلاعات و سرفصل‌های مسابقات اقدام کنند زمان ثبت‌نام نیز در مسابقات فرهنگیان تا دهه فجر همزمان با برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات، ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار