معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

۱۰۰ کلاه ایمنی ‌به راکبان موتورسیکلت اهدا شد

بجنورد (پانا) - با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی ‌، مسئولان بیمه و شهرداری ‌شهرستان بجنورد   ۱۰۰ کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران اهدا شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ کلاه ایمنی ‌به راکبان موتورسیکلت اهدا شد

مهدی رشیدی‌، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این مراسم گفت: باهدف فرهنگ سازی و ایمن سازی بیشتر در جهت کاهش آسیب های وارده به موتورسیکلت سوارها و از محل صندوق تأمین خسارت جانی، ۱۰۰ کلاه ایمنی به صورت نمادین بین موتور سوارانی که با حداقل سرمایه در جهت تأمین معیشت خانواده بیشترین استفاده از موتور سیکلت را داشتند توزیع شد.

وی با اشاره به این موضوع که موتور سیکلت ها از وسایل پر خطر هستند و مهمترین اقدام هر موتور سوار و سرنشین آن استفاده از کلاه ایمنی است، گفت: کلاه ایمنی تاثیر بسیار قابل توجهی در کاهش کشته های تصادفات دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای حفاظت از جان افراد هنگام موتورسواری، استفاده از کلاه ایمنی است که در صورت تصادف یا زمین خوردگی از سر افراد محافظت می‌کند و فرهنگ‌سازی برای استفاده از کلاه ایمنی یکی از مطالبی است که رسانه ها، مسئولان ذی ربط و فضای مجازی باید در این موضوع نقش بسیار مهمی را ایفا کنند و موتورسواران را برای استفاده از کلاه ایمنی ترغیب کنند.

مهدی رشیدی در ادامه تصریح کرد؛ همه مردم درگیر مشکلات روزمره زندگی هستند و در جهت تامین معیشت عجله دارند و واقعیت این است که عجله و سرعت باعث بروز مشکلاتی می شود که جبران ناپذیر است و از تمام کسانی که بنا به هر دلیلی از موتور برای کار یا تردد استفاده می‌کنند تقاضا می‌کنیم در این مسیر با نهادهای حاکمیتی همراهی کنند و با رعایت فرهنگ موتورسواری باعث امنیت و آرامش خود و سایرین شوند.

گفتنی است ۶ هزار کلاه ایمنی در کل کشور در هفته بیمه با شعار بیمه شرط عقل است بین افرادی که بیشترین استفاده از موتور سیکلت را دارند توزیع شد و سهم بجنورد ۱۰۰ کلاه ایمنی بود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار