مدیرآموزش و پرورش شهرستان فیروزه:

انجمن اولیا نماد انسجام در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است

فیروزه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در جلسه انتخابات شورای انجمن اولیا گفت انجمن اولیا نماد مشارکت و انسجام در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا نماد انسجام در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است

علی ابوالفضلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در جلسه انتخابات شورای انجمن اولیا بر لزوم همکاری و هماهنگی شورا و اعضای انجمن اولیا مدارس تاکید کرد و گفت: نمایندگان انجمن اولیا به عنوان نماد انسجام در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت شناخته شده اند.

وی افزود: کار شورای انجمن اولیا بایستی به گونه ای باشد که با تصمیمات مهم و سازنده فرهنگی و اجتماعی ضمن تاثیرگذاری در زندگی فردی و اجتماعی، دانش آموزان را از تهدید آسیب های اجتماعی در امان نگه دارد.

ابوالفضلی گفت: قشر نوجوان و جوان دانش آموز سرشار از انرژی و شادابی هستند که باید با برنامه ریزی از این انرژی به نحو مطلوب و شایسته برای آنان استفاده کنیم و این موضوع با مشارکت دهی دانش آموزان در امور مختلف فرهنگی، آموزشی امکان پذیر است.

در پایان این جلسه پس از پرسش و پاسخ روسای انجمن اولیا مدارس با مدیر آموزش و پرورش و برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا،7 عضو اصلی شورای انجمن اولیا مدارس شهرستان فیروزه انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار